JMEno1 Postad 7 Maj , 2006 Rapport Postad 7 Maj , 2006 Har önskemål om någon form av inbyggd rakeback eller liknande VIP-poäng som man kan köpa grejjer för, som en extra motivation. Jag som klarade Aprilspecialaren sista april och hann självklart därför inte med påskreloaden. Känns som att man är lite "dum" att spela kvar då med 5%rake på ett ställe utan rakeback/bonus eller liknande?. Hoppas det går att ordna nåt . Ikväll blir det iaf Barcelona rullen... Citera
ParadiseEric Postad 20 Maj , 2006 Rapport Postad 20 Maj , 2006 Har önskemål om någon form av inbyggd rakeback eller liknande VIP-poäng som man kan köpa grejjer för, som en extra motivation. Jag som klarade Aprilspecialaren sista april och hann självklart därför inte med påskreloaden. Känns som att man är lite "dum" att spela kvar då med 5%rake på ett ställe utan rakeback/bonus eller liknande?. Hoppas det går att ordna nåt . Ikväll blir det iaf Barcelona rullen... Tack för önskemålet! Skulle det vara intressant med en slags loyaltybonus som betalas ut varje månad efter visst antal raked hands? Mvh Sportingbet Citera
JMEno1 Postad 20 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 20 Maj , 2006 Ja det skulle vara grymt bra tycker jag. Tycker det bör vara steglöst eller flera steg typ x antal $ för vajre 500:e eller 1000:e rakade hand. Citera
Recommended Posts