Painman Postad 24 September , 2006 Författare Rapport Postad 24 September , 2006 Match: Cottbus - Nurnberg Spel: Under 2.5 Liveodds: 1.925 (HT) Bet: 1.25% (2.5$) Vinst: 2.3$ Citera
Painman Postad 24 September , 2006 Författare Rapport Postad 24 September , 2006 Match: Bochum - Arminia Bielefeld Spel: Inget 4:e mål Liveodds: 1.5 (81) Bet: 2.5% (5$) Vinst: 2.5$ Citera
Painman Postad 24 September , 2006 Författare Rapport Postad 24 September , 2006 Match: Odense BK - BröndbySpel: Under 6 hörnor ( 1 vid HT) Liveodds: 1.90 Bet: 1% Citera
Painman Postad 24 September , 2006 Författare Rapport Postad 24 September , 2006 Match: Barcelona - ValenciaTyp: 1X2 Spel: 2 Odds: 6 Bet: 0.5% tre vinster på tre matcher. tycker att valencia är lite underskattade i det här mötet, man har iaf en chans att vinna. Citera
Painman Postad 25 September , 2006 Författare Rapport Postad 25 September , 2006 Match: Gefle IF - Djurgården IFK Göteborg v GAIS Kalmar FF v Häcken Spel: 2, 1, 1 Odds: 5.96 Bet: 1% (2$) Vinst: 9.9$ spelar normalt inte tripplar och på allsvenskan men blev lite sugen, spelar på favoriterna och får se hur de går.. Citera
Painman Postad 25 September , 2006 Författare Rapport Postad 25 September , 2006 La några livebet spel på kvällen matcher, blev mål i 88min rosenborg. Så det blev bara en vinst på 1.5% ----------------------------------------------------------------------- Singel@Bet365, Fond: - Insats: 5$ (2.4%) Värde: 7.5$ 2006-09-25 IFK Göteborg - GAIS 1.5 Fotboll Inga fler mål ----------------------------------------------------------------------- Singel@Bet365, Fond: - Insats: 5$ (2.3%) Värde: -5 2006-09-25 Odd Grönland - Rosenborg 1.5 Fotboll Inga fler mål ----------------------------------------------------------------------- Singel@Bet365, Fond: - Insats: 5$ (2.4%) Värde: 7.6$ 2006-09-25 Ljungskile SK - Norrköping 1.53 Fotboll Inga fler mål ----------------------------------------------------------------------- Singel@Bet365, Fond: - Insats: 5$ (2.4%) Värde: 7.5$ 2006-09-25 Gefle IF - Djurgården 1.5 Fotboll Inga fler mål ----------------------------------------------------------------------- Citera
jaroiten Postad 25 September , 2006 Rapport Postad 25 September , 2006 Hörru, har en liten fråga. Tror du verkligen att det är så smart att livebetta matcher som du inte själv ser? Jag menar, vilken edge tror du dig ha mot bookien och hans rake? Citera
Painman Postad 25 September , 2006 Författare Rapport Postad 25 September , 2006 Hörru, har en liten fråga. Tror du verkligen att det är så smart att livebetta matcher som du inte själv ser? Jag menar, vilken edge tror du dig ha mot bookien och hans rake? kör mest på känsla och vad dom som komenterar matcherna skriver, men mest känsla.. Jag vet att det inte är bra i längden, men sen är jag inte nå bra på fotboll utan småbettar till basketen drar igång. Citera
Painman Postad 25 September , 2006 Författare Rapport Postad 25 September , 2006 Livespel: Singel@Bet365, Fond: - Insats: 2$ (0.9%) Värde: 3.8$ 2006-09-25 Bologna - Rimini 1.9 Fotboll Ingen 5:e mål ----------------------------------------------------------------- Singel@Bet365, Fond: - Insats: 5$ (2.4%) Värde: 7.5$ 2006-09-25 Portsmouth - Bolton 1.5 Fotboll 1X2 Live ----------------------------------------------------------------- Singel@Bet365, Fond: - Insats: 2$ (0.9%) Värde: -2 2006-09-25 Bologna - Rimini 1.9 Fotboll Ingen 4:e mål ----------------------------------------------------------------- Citera
Painman Postad 26 September , 2006 Författare Rapport Postad 26 September , 2006 Några spel jag la tidigare under dagen, finns inte så mycket att säga tycker att lagen ganska enkelt borde vinna.. Match: Real Madrid - Dynamo Kiev Typ: handikappresultat Spel: Real Madrid (-1) Odds: 1.61 Insats 4$ Match: Lille - AC Milan Typ: 1X2 Spel: 2 Odds: 2.00 Insats 1$ Match: Werder Bremen - Barcelona Typ: 1X2 Spel: 2 Odds: 1.90 Insats 2$ Match: Levski Sofia - Chelsea Typ: Handikappresultat Spel: Chelsea (-1) Odds: 1.90 Insats 2$ Match: Valencia - Roma Typ: 1X2 Spel: X Odds: 3.10 Insats 0.5$ Citera
Painman Postad 1 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 1 Oktober , 2006 Match: IND Colts(-7) @ NY JetsTyp: Handikapp Spel: 1 Odds: 1.76 Insats: 2% båda lagen ligger etta i sin division, colts har dock inga förluster. Dom har ett vassare anfallsspel, man har gjort 90p tillskillnad mot jets som har 68p på tre matcher.. Känns som att det antingen blir lika med handikapp inräknat eller vinst med över 7 för colts. Trippel: DET Lions @ STL Rams NE Patriots @ CIN Bengals JAX Jaguars @ WAS Redskins Spel: 2,2,1 Odds: 3.28 Insats: 1% Citera
Painman Postad 31 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 31 Oktober , 2006 Har väntat på detta länge, NBA drar äntligen igång ikväll.. så jag tänkte att jag skulle dra igång dagboken på nytt med enbart spel från nba, målet är att lägga in spel varje dag tills det slutar. Kommer även köra några dubblar och tripplar som känns säkra.. för tillfället har jag pengar på två sidor: Sportingbet (378$) och bet365 (205$), inte så mycket men förhoppningsvis kommer rullen att växa. Kommer första veckan att spela lite försiktigt med små bet för att sedan när jag fått en känsla över hur lagen spelar öka betten. Bankrulle: 583$ Citera
gregcadillac Postad 31 Oktober , 2006 Rapport Postad 31 Oktober , 2006 Har väntat på detta länge, NBA drar äntligen igång ikväll.. så jag tänkte att jag skulle dra igång dagboken på nytt med enbart spel från nba, målet är att lägga in spel varje dag tills det slutar. Kommer även köra några dubblar och tripplar som känns säkra.. för tillfället har jag pengar på två sidor: Sportingbet (378$) och bet365 (205$), inte så mycket men förhoppningsvis kommer rullen att växa. Kommer första veckan att spela lite försiktigt med små bet för att sedan när jag fått en känsla över hur lagen spelar öka betten. Bankrulle: 583$ Vad tror du rent allmänt om den kommande säsongen då? Har själv inte så bra koll längre. Citera
Painman Postad 1 November , 2006 Författare Rapport Postad 1 November , 2006 Vad tror du rent allmänt om den kommande säsongen då? Har själv inte så bra koll längre. ska jag vara ärlig så har jag inte följt ligan så mycket offseason men rent spontant känns det som att ligan kommer blir väldigt intressant det här året främst för att det finns många lag som har kapacitet att gå riktigt långt, förut var det antingen spurs eller pinstons. Nu känns dom inte lika dominerande som tidigare år. Det ska framförallt bli intressant å se hur pistons klarar sig utan ben wallace som varit motorn i försvaret och hur han kommer platsa i chicago som redan tidigare hade ett av ligans bästa försvar, nu har chicago även tradat till sig en bättre offensiv så det är ett lag att räkna med! Även cleavland känns starka i år, och det ska bli intressant att få se om Lebron kommer lyfta sitt spel ännu mer och då kan även dom bli farliga. Tror redan nu att lebronjames kommer bli MVP det här året då han är en mycket bra allround spelare som utvecklas enormt för varje år och verkligen lyfter sitt lag, han har ensam tagit upp laget från botten till playoffs på tre år och det är jävligt grymt. Även Suns ser starka ut det här året, många trodde förra året att dom skulle suga då Amare var skadad hela säsongen men nash lyfte sitt spel ännu mer och spelare som tidigare ingen kände igen ex. boris diaw fick mer speltid och blev en nyckelspelare för laget. Man slutade på en väldigt bra placering med tanke på omständigheterna. Nu när amare är tillbaka känns dom riktigt heta. Citera
Painman Postad 1 November , 2006 Författare Rapport Postad 1 November , 2006 Match: PHX @ LAL Typ: 1X2 Spel: 1 Odds: 1.47 Bookie: Bet365 Insats: 5$ Ev vinst: 2.4$ båda lagen har 4-4 under preseason där man mötte varran två gånger, 1 vinst vardera. Är lite besviken på suns då jag trodde att dom skulle vinna mer är 50%, däremot är lakers en överraskning som spelat väldigt bra med tanke på att deras poängmaskin kobe bryant varit skadad. Det är fortfarande oklart om han kommer spela eller inte, spelar han inte är det en klar seger för suns. Spelar han så tror jag att suns fortfarande har edgen då man har ett mer varierat lag som kan fördela poängen. Citera
Painman Postad 1 November , 2006 Författare Rapport Postad 1 November , 2006 Chicago imponerade stort igår när man besegrade mästarna med 40p tack vare grymt försvar, känns som att man även borde vinna denna. Även lakers spelade bra igår då man vann utan kobe tack vare lamar odom, kobe kommer även denna match sitta på bänken så det kan bli tufft. Tycker dock att det är ett överodds på lakers, dessutom vann dom alla fyra möten förra året så det finns en chans. La även in en dubbel, finns inte så mycket att säga denna. Känns som att båda lagen bör vinna då man har många individuellt skickliga spelare i lagen.. Match: CHI @ ORL Typ: 1X2 Spel: 1 Odds: 1.76 Bookie: Bet365 Insats: 5$ Ev vinst: 3.8$ Match: LAL @ GSW Typ: 1X2 Spel: 1 Odds: 3.5 Bookie: Bet365 Insats: 1$ Ev vinst: 2.5$ Match: TOR @ NJN, WAS @ CLE Typ: 1X2 Dubbel Spel: 2,2 Odds: 1.81 Bookie: Bet365 Insats: 3$ Ev vinst: 2.4$ Citera
elvisero Postad 1 November , 2006 Rapport Postad 1 November , 2006 Vad roligt med lite basket, det här ska jag följa. Kommer du att betta på collegebasket också ? Förra året hängde jag med där och då tyckte jag att oddsen ibland var löjligt höga, för t.ex. Duke som slutade på typ 26-3 eller något liknande. Finns ganska många lag som krossar i alla matcher utom de som de spelar mot varandra, så att säga. På eurobet hade dom collegebasket förut, men i år vet jag inte. Hur följer man NBA i sverige? Är det canal+ som gäller då ? Citera
Painman Postad 2 November , 2006 Författare Rapport Postad 2 November , 2006 Vad roligt med lite basket, det här ska jag följa. Kommer du att betta på collegebasket också ? Förra året hängde jag med där och då tyckte jag att oddsen ibland var löjligt höga, för t.ex. Duke som slutade på typ 26-3 eller något liknande. Finns ganska många lag som krossar i alla matcher utom de som de spelar mot varandra, så att säga. På eurobet hade dom collegebasket förut, men i år vet jag inte. Hur följer man NBA i sverige? Är det canal+ som gäller då ? från början kommer jag att spela på NBA då det är den ligan jag har mest koll på, men kan även tänka mig att spela några collage, euroleage och svenska matcher om jag hittar några fina odds. Har du några tips kan du gärna posta upp dom! Kan hålla med om att oddsen är löjligt höga, även i nba kan hittar man nästan alltid konstiga överodds. Det känns som att dom enbart kollar på statistiken och utesluter matchbilden i deras analyser när det gäller basket. tror att canal+ slutat sända matcher, själv följer jag genom NBAs och ESPNs recap på alla matcher dagen efter genom att läsa om allt, kolla på statistik och klipp. Har inget annat val Är det en intressant match brukar jag beställa den på pontel.com, så kommer den hem till mig efter några dagar.. Är du intressarad av nba kan jag starkt rekomendera den sidan, varje dvd kostar bara 13€ och då ingår frakt. Citera
Painman Postad 2 November , 2006 Författare Rapport Postad 2 November , 2006 är det någon som för övrigt har någon erfarenhet av basketbet.se är lite sugen på att prova, det verkar som att dom vet vad dom sysslar med, då deras movingbet gick från 15.000kr till 202.387kr förra säsongen Citera
Painman Postad 2 November , 2006 Författare Rapport Postad 2 November , 2006 Match: SAS @ DAL, DEN @ LAC Typ: 1X2 Dubbel Spel: 1,1 Odds: 5.75 Bookie: Bet365 Insats: 1$ Ev vinst: 4.7$ Citera
Bapp Postad 3 November , 2006 Rapport Postad 3 November , 2006 Hur följer man NBA i sverige? Är det canal+ som gäller då ? Det finns några torrent siter som lägger ut ett par matcher om dan. Dessutom finns det siter som visar strömmad tv som visar mycket NBA. Jag tror inte jag ska lägga ut länkar här eftersom bryta mot piracypolicyn här. Men om du vet att det finns kan du nog hitta det själv. Jag brukar kolla en hel del matcher medan jag spelar poker. Jag kommer nog att följa den här tråden även om jag inte följer NBA på sportsbettor-nivå utan mer på basketfannivå. Hoppas det går bra för dig! Citera
Painman Postad 3 November , 2006 Författare Rapport Postad 3 November , 2006 Tack för tipset ska ta och googla runt lite Dagens badbeat: SAS @ DAL 97-91 DEN @ LAC 95-96 va nära att sätta min största dubbel inom basketen, men förlorade med en poäng då den andra matchen avgjordes när det var några sec kvar. Känner mig utragen på rivern.. Citera
Painman Postad 3 November , 2006 Författare Rapport Postad 3 November , 2006 Provar lite med en trippel, känns som at det finns en bra chans att sätta den och till ett bra odds dessutom. NOK tycker jag är ett av dom mest underskattade lagen i ligan, man avslutade väldgt bra förra året och visade att det ett lag man ska räkna med. Är säker på att det kommer bli en tät fight. SAS är ett väldigt starkt allround lag som fördelar poängen inom laget tillskillnad mot CLE där det oftast är ett fåtal spelare som avgör, men när dom väl är i gång kan inget stoppa dom. Får hoppas på att det är en sån kväll, CHI är favoriter och har visat både bra offensiv och försvar. Match: NOK @ IND, CLE @ SAS, SAC @ CHI Typ: 1X2 Trippel Spel: 1,1,2 Odds: 10.19 Bookie: Bet365 Insats: 1$ Ev vinst: 9.19$ Match: CHA @ MEMTyp: Över/under Spel: Över 190p Odds: 1.90 Bookie: Bet365 Insats: 5$ Ev vinst: 4.55$ Citera
Painman Postad 4 November , 2006 Författare Rapport Postad 4 November , 2006 VAAA FAAAAAAN!!!!! basketgudarna har inte varit på min sida den senaste tiden hittade kvällens bästa trippel på 10.19 där både NOK och CLE vann över grymma lag på bortaplan, men självklart ska favoriten som spelar hemma förlora med 1 jävla poäng. För andra dagen på raken!! Hade klarat av en riktig förlust, men 1p känns så jävla löjligt. Bryr mig inte om pengarna ville bara sätta min högsta trippel. NOK @ IND - 100-91 CLE @ SAS - 88-81 SAC @ CHI - 89-88 Citera
Recommended Posts