Gå till innehåll

Vilka sajter kan man minimera pokerborden på?


Andre777

Recommended Posts

Hej!

 

Har lirat på expekt ett längre tag och blivit bekväm med deras möjlighet att ta bort grafik samt förminska pokerbordet vilket gör att man kan lira 4st bord samtidigt. Trodde detta var en standard grej då jag började spela på betsson.se. Men de har världens största html bord samt väldigt irriterande grafik om man är van med exempelvis expekt. Trotts att jag har stor skärm och högsta upplösningen så får jag INTE ENS plats med 2st bord vis sidan av varran utan måste swappa mellan dem vilket är oacceptabelt.

 

VILKA sidor erbjuder möjligheten att förminska borden samt eventuellt tar bort onödig grafik?

 

MVH

André

LUND

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

måste se till att slippa skatten också. Hörde att alla amerikanska sidor tar ut skatt??? Samt svenska spel. Fast jag vet inte om allt bara är rykten. Men fan. Svenska spel är ju nästan skattemyndigheten liksom hehe!

 

Är det sant att det är ganska bra spelare på expekt? Byter just på grund av det. Spelade bra där iofs o drog hem 7000kr på 6 dar men man har jäkligt svårt att placera folk där i ganska många lägen. Till slut förlorade man 100dollar och helt plötsligt får man tillbaka och då drar jag mig alltid tillbaka. :P lirar 0,5-1 dollar blinds

 

Vilka sidor plockar man lättast pengar på? :o

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Öppnade förresten PokerStars-konto igår. Är det inte fler än jag som tycker att GUI'en är hemsk?! :shock:

 

Ja, det känns som att dom har fokuserat på helt fel saker i GUI:t, som t.ex möjligheten att visa upp sin hund eller sina barn.

 

Det är synd, för dom är skitbra på turneringar tycker jag. Bra strukturer, möjlighet att begära time och jättebra service för privata turneringar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

måste se till att slippa skatten också. Hörde att alla amerikanska sidor tar ut skatt??? Samt svenska spel. Fast jag vet inte om allt bara är rykten. Men fan. Svenska spel är ju nästan skattemyndigheten liksom hehe!

 

 

Eh... Sajter tar inte ut skatt. Det gör respektive lands skattemyndighet. Det finns inga amerikanska sajter (det är olagligt). Alla vinster från Svenska Spel är skattefria.

 

Länk

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ultimate bet har en mini-view som är extremt kompakt. Eller hade i alla fall. Jag testade den en gång och fick panik.

 

Just det, glömde ju Ultimate...men det var för att jag inte hade en tanke på att det finns en full-version av borden. Borden öppnas automatisk i mini och det måste ha varit över två år sen jag såg hur den stora versionen ser ut :-)

Men du gillar den alltså inte? Jag tycker att det är den bästa av dom alla!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ultimate bet har en mini-view som är extremt kompakt. Eller hade i alla fall. Jag testade den en gång och fick panik.

 

Just det, glömde ju Ultimate...men det var för att jag inte hade en tanke på att det finns en full-version av borden. Borden öppnas automatisk i mini och det måste ha varit över två år sen jag såg hur den stora versionen ser ut :-)

Men du gillar den alltså inte? Jag tycker att det är den bästa av dom alla!

 

Nix. Antar att jag skulle kunna vänja mig om jag ville, men det gör jag inte. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

 

Eh... Sajter tar inte ut skatt. Det gör respektive lands skattemyndighet. Det finns inga amerikanska sajter (det är olagligt). Alla vinster från Svenska Spel är skattefria.

 

Länk

 

 

Hehe, alltså det jag menade igentligen var att man vill hitta sidor som inte lämnar ut uppgifter: till exempelvis skattemyndigheten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...