Gå till innehåll

Inloggningsproblem


Grabbarnana

Recommended Posts

Hej!

 

Tänkte starta upp ännu en ny pokerdag men till mitt stora förvåning kan jag inte logga in på klienten. någon som har samma problem? Felmedelandet lyder:

 

Login error!

the username or password you entered is incorrect. Please try again. Errorcode(205)

 

Jag vet jag har skrivit rätt namn och lösen...

 

Får väl ge rake till nånannan sajt så länge..

 

Ha det o lycka till idag allesammans

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

Tänkte starta upp ännu en ny pokerdag men till mitt stora förvåning kan jag inte logga in på klienten. någon som har samma problem? Felmedelandet lyder:

 

Login error!

the username or password you entered is incorrect. Please try again. Errorcode(205)

 

Jag vet jag har skrivit rätt namn och lösen...

 

Får väl ge rake till nånannan sajt så länge..

 

Ha det o lycka till idag allesammans

 

Hej,

 

Vi är tillbaka klockan 10.00 igen!

 

Mvh Sportingbet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 3 months later...

Japp, går inte att logga in då man ställs i en kö pga att för många skall logga in samtidigt. efter några minuter så är det min tur men då får man "lost connection to server - please try again later" typ :roll:

 

Dessa fel och det som numera tas för "normalt" att det i turneringar plötsligt blir långa pauser fast blindsklockan fortsätter att ticka måste ha med Sportingbets kapacitet på servrar eller bandbredd att göra.

Jag tycker att det är dags att ni gör något åt detta snarast.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Japp, går inte att logga in då man ställs i en kö pga att för många skall logga in samtidigt. efter några minuter så är det min tur men då får man "lost connection to server - please try again later" typ :roll:

 

Dessa fel och det som numera tas för "normalt" att det i turneringar plötsligt blir långa pauser fast blindsklockan fortsätter att ticka måste ha med Sportingbets kapacitet på servrar eller bandbredd att göra.

Jag tycker att det är dags att ni gör något åt detta snarast.

 

Vi beklagar inloggningsproblemet. Det senaste från personerna som pysslar om servern är att det ska vara åtgärdat inom kort.

 

Mvh

SportingbetOscar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Japp, går inte att logga in då man ställs i en kö pga att för många skall logga in samtidigt. efter några minuter så är det min tur men då får man "lost connection to server - please try again later" typ :roll:

 

Dessa fel och det som numera tas för "normalt" att det i turneringar plötsligt blir långa pauser fast blindsklockan fortsätter att ticka måste ha med Sportingbets kapacitet på servrar eller bandbredd att göra.

Jag tycker att det är dags att ni gör något åt detta snarast.

 

Vi beklagar inloggningsproblemet. Det senaste från personerna som pysslar om servern är att det ska vara åtgärdat inom kort.

 

Mvh

SportingbetOscar

 

Och kapacitetsproblemet, är det något som över huvud taget har uppmärkssammats hos er?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och kapacitetsproblemet, är det något som över huvud taget har uppmärkssammats hos er?

 

Det har det alldeles säkert gjort och varför inte ett problem, som då och då återkommer, kan fixas en gång för alla kan jag faktiskt inte svara på. Varken undertecknad eller SportingbetEric har någon insyn i det tekniska varför vi känner oss väldigt maktlösa när sånt här händer.

 

Mvh

SportingbetOscar

 

EDIT kl 18.21: Nu ska allt flyta på igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...