folder Postad 3 Maj , 2006 Rapport Postad 3 Maj , 2006 Jag har just vunnit $3k i en turnering på Party. Men det kändes inte helt bra .. allt flöt som vanligt fram till sista pausen. Vi var tre kvar och i första handen efter pausen hittade jag KK och sen var vi bara två. Men min motståndare var extremt passiv ... och foldade alla händer preflop. Ganska lätt att vinna då. Nåväl, det kändes inte bra men vaskamangöra? Jag hade ju hellre vunnit pengarna i en ärlig match. Har detta hänt er? Och vad tycker ni att man skall göra åt saken? * Flytt till Result - QoS * Citera
nAArch Postad 3 Maj , 2006 Rapport Postad 3 Maj , 2006 Håller med föregående talare, är han disconnectad är det inte ditt problem. Världen är inte rättvis, det har väl varit klargjort rätt länge nu Citera
Carl_X Postad 3 Maj , 2006 Rapport Postad 3 Maj , 2006 Menar du att han var disconnectad, eller? Citera
folder Postad 3 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 3 Maj , 2006 Tack. Visst tar jag pengarna ... jag hade ju vunnit i alla fall tillslut . Dessutom var jag chipleader. Men man måste ju känna lite för motståndaren. Fast han behöver ju inte blivit disconnectad ... han kanske hade annat att göra som var viktigare. Nåväl, det borde ju vara hans/hennes och eventuellt partys problem och inte mitt. Citera
dr noob Postad 3 Maj , 2006 Rapport Postad 3 Maj , 2006 Kalkylerad risk. Vet alla vi som sitter på BBB vad nedkopplingar kan kosta. Anyway, en seriös spelare bör nästan ha en reservlina att trycka in i datorn om sånt händer. Synd bara att man inte lever som man lär! ...och grattis till drömfinalen Citera
folder Postad 3 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 3 Maj , 2006 Kalkylerad risk. Vet alla vi som sitter på BBB vad nedkopplingar kan kosta. Anyway, en seriös spelare bör nästan ha en reservlina att trycka in i datorn om sånt händer. Synd bara att man inte lever som man lär! ...och grattis till drömfinalen Haha ... tack. Det kanske var pokergudarna som log lite etxra mot mig idag efter allt grindande. Jo, jag har blivit disconnectad själv, i cashgames och SnGs vilket kostat några dollars. Det har även hänt i mitten av en turnering någon gång. Men HU på finalborded ... det är för hårt. Kanske skall skaffa ett 3G kort som backup själv så det inte händer mig också. Citera
Recommended Posts