Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Vi har ofta problem att hitta en turneringsledare till våra turneringar då alla medlemmar antingen vill spela själv eller är upptagna med annat. Därför tänkte jag höra mig för här om det finns någon med erfarenhet från detta som kan tänka sig att ställa upp typ 2 ggr per månad. Skicka PM vid intresse...

Stockholm gäller det - övriga frågor besvaras vid kontakt (PM)

* Flytt till Poker OT - QoS *

• 3 months later...
Postad

Okej, nu är vi igång igen efter ett sommaruppehåll och vi är fortfarande i behov av turneringsledare...

Vår lokal ligger i Västerort (Sthlm), vi har turneringar 2 ggr per månad, som turneringsledare hos oss blir din uppgift att ha hand om inskrivning, ha kolla på blindsnivåer, balansera bord osv. ja ni vet - de där "vanliga" uppgifterna. Det är bra om du som är intresserad väl behärskar regler i spelen Texas, Omaha och 7CS för det är dessa vi spelar och ditt ord som turneringsledare gäller vid eventuella meningskiljaktigheter.

När våra turneringar är fullsatta är det 4 bord x 8 spelare, dvs. 32 st. och med vår nuvarande struktur tar en turnering drygt 5 timmar. Det innebär att en TL's pass blir cirka 6 timmar långt och för detta utgår ersättning enligt överenskommelse.

Så om DU är intresserad - skicka ett PM så berättar jag mer...