Gå till innehåll

Jag är en fisk!


ThrillPhil

Recommended Posts

Mina €2000 vill jag såklart förvalta så bra som möjligt, men att kunna leva på det vill jag absolut inte. Jag vill kunna lära mig spelet så bra som möjligt så att när jag åker iväg och spendar uppemot 60 000 på en turnering skall kunna få ut en upplevelse.

då kan du spela playmoney

 

 

Tycker att du verkar ha en negativ inställning till poker, och framförallt en negativ inställning till de som använder sig av detta forumet. Om du nu är världsbäst, sjukt rik eller bara har PMS bryr jag mig inte om. Var glad istället för att dra upp dumma jämförelser.

Ja jag har en negativ inställning till poker för jag tycker att spelbolagen tjänar pengar utan att utföra en riktigt arbete, pga de restriktiva spellagar som finns. De tillför inte ett skit till samhället utan bara kramar ur det på pengar genom att uttnyttja juridiska kryphål. Och du, som villigt vill kasta bort dina pengar till dessa kriminella organisationer, för att du tycker det är "kul", har jag också en negativ inställning till. Om du nu tycker det är så roligt att spela poker så samla ihop några jobbarkompisar och spela turnering eller nått... vafan ska du just ut på internet och spela? Jo, för du vill förmodligen bli pokermiljonär, gissar jag.

 

Jag säger det igen det enda som är värt för dig att spela på internet är att hora partybonusar. Spela alla rakeade händerna på en kväll på låg limit. Om du fortfarande inte tycker att Poker att för jävla tråkigt efter det så är du spelnarkoman och borde söka hjälp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

men lol kan ingen stänga av detta mongo. Han låter ju ungefär som en reclaim the citys fjortis som jagar donationer åt Greenpeace på Drottninggatan. Antar att dina planer om miljonär slogs i kras ganska tidigt, Anonymhaj/ Bonushora = Evensteven spelare:) Det ej ju du som genererar mest rake då kan man säga;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag måste säga att jag har en negativ inställning till människor som alltid är negativa (läs AnonymHaj). Har även en negativ inställning till människor som hänger på forum där människor vill diskutera sina intressen utan en massa negativa människor (igen, läs AnonymHaj)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1) Alla "vinnande" spelare här använder varken PO eller PT

 

Antingen är ordet. För du menar väl inte att ingen vinnande spelare använder något av dessa program?

 

Jag tror jag ska fixa PokerOffice 2 inom en snar framtid. Trist bara att dom inte stödjer B2B än.

 

Råd till ThrillPhil:

 

Det verkar inte som du spelat poker särskilt mycket, och förmodligen mot halvduktiga spelare. Tänk på att 3/6 FL är relativt högt, även om du spelar högre på golfklubben, och att du kommer möta många duktiga spelare!

 

Lycka till!

 

Skall givetvis börja på en lägre nivå. Men jag siktar på att "spela" på den nivån sen för att utvecklas, känns ändå som att man kan få lite motstånd där. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mina €2000 vill jag såklart förvalta så bra som möjligt, men att kunna leva på det vill jag absolut inte. Jag vill kunna lära mig spelet så bra som möjligt så att när jag åker iväg och spendar uppemot 60 000 på en turnering skall kunna få ut en upplevelse.

då kan du spela playmoney

 

 

Tycker att du verkar ha en negativ inställning till poker, och framförallt en negativ inställning till de som använder sig av detta forumet. Om du nu är världsbäst, sjukt rik eller bara har PMS bryr jag mig inte om. Var glad istället för att dra upp dumma jämförelser.

Ja jag har en negativ inställning till poker för jag tycker att spelbolagen tjänar pengar utan att utföra en riktigt arbete, pga de restriktiva spellagar som finns. De tillför inte ett skit till samhället utan bara kramar ur det på pengar genom att uttnyttja juridiska kryphål. Och du, som villigt vill kasta bort dina pengar till dessa kriminella organisationer, för att du tycker det är "kul", har jag också en negativ inställning till. Om du nu tycker det är så roligt att spela poker så samla ihop några jobbarkompisar och spela turnering eller nått... vafan ska du just ut på internet och spela? Jo, för du vill förmodligen bli pokermiljonär, gissar jag.

 

Jag säger det igen det enda som är värt för dig att spela på internet är att hora partybonusar. Spela alla rakeade händerna på en kväll på låg limit. Om du fortfarande inte tycker att Poker att för jävla tråkigt efter det så är du spelnarkoman och borde söka hjälp.

 

Men så du menar att jag skall spela play money för att kunna bli bättre inför ett EPT? Okej, du verkar ju... grym...

 

Fördelen med internet är att jag i lugn och ro hemma kan sitta och ta en räkmacka, en öl och spela ett par timmar. Känns som en frihet, och som en bra uppladdning då jag just söker bättre motstånd än mina grabbar nere på klubben. Jag tror iofs att de är ganska duktiga, men det blir tyvärr spel allt för sällan för att jag skall kunna utvecklas.

 

Hoppas du får en glad och bra dag så att du inte är så sur. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...