froggy Postad 1 Maj , 2006 Rapport Share Postad 1 Maj , 2006 Reload 50% är ju giltig tom 10:e maj, så varför skulle den inte fungera? Eller har jag missat något? Hur skall jag på ett snabbt (10 dagar) och tryggt sätt spela 1000 raked hands? Detta för att kunna få $100 i bonus genom att sätta in $200 (om jag fattat kriterierna rätt). Vilken nivå skulle ni lirat på? Jag lirar nl 25 (5 bord) och spelade ca 6-8 h innan jag klarade första bonuset. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cOP Postad 2 Maj , 2006 Rapport Share Postad 2 Maj , 2006 Fungerar inte att köra båda. Reggade båda och började spela på "topbucks40". När jag spelat typ 750 händer tar party plötsligt bort bonusen och jag måste spela 1000 nya för att cleara "topbucks50" som nu ligger ensam kvar i bonuskontot. Stort ork! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 2 Maj , 2006 Rapport Share Postad 2 Maj , 2006 skrapade fram $10 idag... $40 totalt nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
froggy Postad 2 Maj , 2006 Rapport Share Postad 2 Maj , 2006 Fungerar inte att köra båda. Reggade båda och började spela på "topbucks40". När jag spelat typ 750 händer tar party plötsligt bort bonusen och jag måste spela 1000 nya för att cleara "topbucks50" som nu ligger ensam kvar i bonuskontot. Stort ork! Tur att jag spelade in dom sista 76 raked hands igår av topbucks40 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MacDaddy Postad 2 Maj , 2006 Rapport Share Postad 2 Maj , 2006 De har ingen rakeback party? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeppann Postad 2 Maj , 2006 Rapport Share Postad 2 Maj , 2006 Hm, inget magiccard. Mysko Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Janoh Postad 2 Maj , 2006 Rapport Share Postad 2 Maj , 2006 Drog precis in $200 med topbucks50 inte kommit upp på mitt bonus accoutn än iaf fast cashen är inne Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Uppenberg Postad 2 Maj , 2006 Rapport Share Postad 2 Maj , 2006 Drog precis in $200 med topbucks50inte kommit upp på mitt bonus accoutn än iaf fast cashen är inne jag har hört att koderna inte funkar längre Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ponttuss Postad 2 Maj , 2006 Rapport Share Postad 2 Maj , 2006 Har oxå hört att koderna inte fungerar längre, tur iaf att jag satte in pengar igår kväll och spelade klart allt inatt, måste varit i sista sekunden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Janoh Postad 2 Maj , 2006 Rapport Share Postad 2 Maj , 2006 Drog iväg ett mail till dom står ju klart o tydligt på http://www.partypoker.com/offers/bonus_code_disclaimer_topbucks50.html att dom ska funka Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
savage28 Postad 2 Maj , 2006 Rapport Share Postad 2 Maj , 2006 vill du posta deras svar här, jag fick inte heller någon bonus.. satte in igår.. men jag var väl sent ute som vanligt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekenstar Postad 2 Maj , 2006 Rapport Share Postad 2 Maj , 2006 Drog iväg ett mail till domstår ju klart o tydligt på http://www.partypoker.com/offers/bonus_code_disclaimer_topbucks50.html att dom ska funka Dom har dock aldrig gått ut offentligt i mail eller i klienten och erbjudit dom här bonusarna. De var inte tänkta att vara till för alla, partypoker gjorde ett litet misstag. För tredje gången på ett halvår Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bernt Postad 2 Maj , 2006 Rapport Share Postad 2 Maj , 2006 gäller bonusen för den som fått den registrerade vid insättning fortfarande? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Janoh Postad 2 Maj , 2006 Rapport Share Postad 2 Maj , 2006 Ok, dom svarade så här. Med andra ord bonusarna är körda: Thank you for contacting us. After going through your account details, I see that you are not eligible for the "TopBucks40" bonus. I would like to inform you that the bonus is offered to few of our players randomly selected by our "Marketing Team". The players who are eligible have been sent emails regarding the same. Whilst we sympathize with your concerns we do not have any bonus promotions available right now. Please be assured that as soon as new offers are introduced you will be informed either by email or a login pop-up. In the meantime our $50 Tell-a-Friend bonus is always available (subject to restrictions). For more information, check out the following link: https://secure.partyaccount.com/poker/tell_a_friend/index.htm Vishwanath PartyPoker Customer Care Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerTriss Postad 2 Maj , 2006 Rapport Share Postad 2 Maj , 2006 Kanske inte vore så dumt att ge f-n i att meila till PP varje gång! ANVÄND DETTA FORUM !! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnonymHaj Postad 2 Maj , 2006 Rapport Share Postad 2 Maj , 2006 Drog iväg ett mail till domstår ju klart o tydligt på http://www.partypoker.com/offers/bonus_code_disclaimer_topbucks50.html att dom ska funka Dom har dock aldrig gått ut offentligt i mail eller i klienten och erbjudit dom här bonusarna. De var inte tänkta att vara till för alla, partypoker gjorde ett litet misstag. För tredje gången på ett halvår dom är kräk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnonymHaj Postad 2 Maj , 2006 Rapport Share Postad 2 Maj , 2006 Kanske inte vore så dumt att ge f-n i att meila till PP varje gång!ANVÄND DETTA FORUM !! Jag tror partypoker är mycket väl medvetna vad dom håller på med för att kunna dela ut bonusar utan att behöva betala några pengar. Varför skulle det annars ta flera dagar innan partypoker tar bort bonusen trots att idioter mailar dem redan första dagen? Sedan är jag ganska övertygad om att Partypoker har anställda som klarar av att surfa in på bonuswhores. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
goofy Postad 3 Maj , 2006 Rapport Share Postad 3 Maj , 2006 Min bonus finns iaf kvar som pending på mitt konto! Menar ni att dom inte kommer betala ut när man är klar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekenstar Postad 3 Maj , 2006 Rapport Share Postad 3 Maj , 2006 Min bonus finns iaf kvar som pending på mitt konto! Menar ni att dom inte kommer betala ut när man är klar? Det är lungt, spela på. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts