Gå till innehåll

PartyPoker.com - Reload, 50%, $100, 10x, 10 days

MajkTheBike

Recommended Posts

Reload 50% är ju giltig tom 10:e maj, så varför skulle den inte fungera? Eller har jag missat något?

Hur skall jag på ett snabbt (10 dagar) och tryggt sätt spela 1000 raked hands? Detta för att kunna få $100 i bonus genom att sätta in $200 (om jag fattat kriterierna rätt). Vilken nivå skulle ni lirat på?

Jag lirar nl 25 (5 bord) och spelade ca 6-8 h innan jag klarade första bonuset.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• Svars 118
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Fungerar inte att köra båda. Reggade båda och började spela på "topbucks40". När jag spelat typ 750 händer tar party plötsligt bort bonusen och jag måste spela 1000 nya för att cleara "topbucks50" som nu ligger ensam kvar i bonuskontot. Stort ork! :x

Länk till kommentar

Fungerar inte att köra båda. Reggade båda och började spela på "topbucks40". När jag spelat typ 750 händer tar party plötsligt bort bonusen och jag måste spela 1000 nya för att cleara "topbucks50" som nu ligger ensam kvar i bonuskontot. Stort ork! :x

Tur att jag spelade in dom sista 76 raked hands igår av topbucks40 :lol:

Länk till kommentar

Drog iväg ett mail till dom

står ju klart o tydligt på http://www.partypoker.com/offers/bonus_code_disclaimer_topbucks50.html att dom ska funka :P

Dom har dock aldrig gått ut offentligt i mail eller i klienten och erbjudit dom här bonusarna. De var inte tänkta att vara till för alla, partypoker gjorde ett litet misstag. För tredje gången på ett halvår :roll:

Länk till kommentar

Ok, dom svarade så här. Med andra ord bonusarna är körda:

Thank you for contacting us.

After going through your account details, I see that you are not eligible for the "TopBucks40" bonus. I would like to inform you that the bonus is offered to few of our players randomly selected by our "Marketing Team". The players who are eligible have been sent emails regarding the same.

Whilst we sympathize with your concerns we do not have any bonus promotions available right now.

Please be assured that as soon as new offers are introduced you will be informed either by email or a login pop-up.

In the meantime our $50 Tell-a-Friend bonus is always available (subject to restrictions). For more information, check out the following link:

https://secure.partyaccount.com/poker/tell_a_friend/index.htm

Vishwanath

PartyPoker Customer Care

Länk till kommentar

Drog iväg ett mail till dom

står ju klart o tydligt på http://www.partypoker.com/offers/bonus_code_disclaimer_topbucks50.html att dom ska funka :P

Dom har dock aldrig gått ut offentligt i mail eller i klienten och erbjudit dom här bonusarna. De var inte tänkta att vara till för alla, partypoker gjorde ett litet misstag. För tredje gången på ett halvår :roll:

dom är kräk
Länk till kommentar

Kanske inte vore så dumt att ge f-n i att meila till PP varje gång!

ANVÄND DETTA FORUM !!

Jag tror partypoker är mycket väl medvetna vad dom håller på med för att kunna dela ut bonusar utan att behöva betala några pengar. Varför skulle det annars ta flera dagar innan partypoker tar bort bonusen trots att idioter mailar dem redan första dagen? Sedan är jag ganska övertygad om att Partypoker har anställda som klarar av att surfa in på bonuswhores.
Länk till kommentar