Gå till innehåll

Pengar från kontot till NETeller utan insättning?


Joeduck

Recommended Posts

tack den hade jag missat

synd att de inte har click2pay som insättningsmetod bara. men det ordnar sig

 

de verkar ha någon spärr för att man inte ska kunna skicka pengar till mer än ett neteller konto från partypoker/konto,

jag undra ifall det är det kontot som man senast satte in pengar på eller om det är det som man har som "uttags konto"?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tack den hade jag missat

synd att de inte har click2pay som insättningsmetod bara. men det ordnar sig

 

de verkar ha någon spärr för att man inte ska kunna skicka pengar till mer än ett neteller konto från partypoker/konto,

jag undra ifall det är det kontot som man senast satte in pengar på eller om det är det som man har som "uttags konto"?

 

Om du försöker föra över pengar till en kompis netellerkonto så ska du INTE göra det genom att withdrawa pengar från en pokersite.

 

Jag gissar på att har man väl använt ett neteller-konto på party så är man låst till det kontot.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du försöker föra över pengar till en kompis netellerkonto så ska du INTE göra det genom att withdrawa pengar från en pokersite.

 

Jag gissar på att har man väl använt ett neteller-konto på party så är man låst till det kontot.

tvärtom, jag ska ha in pengar från en kompis som är skyldig mig deg från neteller(eller firepay) konto för att sen ta ut till mitt ev. senare som jag oxå har använt för inb. på partypoker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...