Joeduck Postad 29 April , 2006 Rapport Share Postad 29 April , 2006 finns det någon site som erbjuder utbetalning till neteller fastän man inte depositat med neteller? ... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Goatse Postad 29 April , 2006 Rapport Share Postad 29 April , 2006 partypoker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joeduck Postad 29 April , 2006 Författare Rapport Share Postad 29 April , 2006 tack den hade jag missat synd att de inte har click2pay som insättningsmetod bara. men det ordnar sig de verkar ha någon spärr för att man inte ska kunna skicka pengar till mer än ett neteller konto från partypoker/konto, jag undra ifall det är det kontot som man senast satte in pengar på eller om det är det som man har som "uttags konto"? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Largo-Sama Postad 29 April , 2006 Rapport Share Postad 29 April , 2006 tack den hade jag missatsynd att de inte har click2pay som insättningsmetod bara. men det ordnar sig de verkar ha någon spärr för att man inte ska kunna skicka pengar till mer än ett neteller konto från partypoker/konto, jag undra ifall det är det kontot som man senast satte in pengar på eller om det är det som man har som "uttags konto"? Om du försöker föra över pengar till en kompis netellerkonto så ska du INTE göra det genom att withdrawa pengar från en pokersite. Jag gissar på att har man väl använt ett neteller-konto på party så är man låst till det kontot. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joeduck Postad 29 April , 2006 Författare Rapport Share Postad 29 April , 2006 Om du försöker föra över pengar till en kompis netellerkonto så ska du INTE göra det genom att withdrawa pengar från en pokersite. Jag gissar på att har man väl använt ett neteller-konto på party så är man låst till det kontot. tvärtom, jag ska ha in pengar från en kompis som är skyldig mig deg från neteller(eller firepay) konto för att sen ta ut till mitt ev. senare som jag oxå har använt för inb. på partypoker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Penguin Postad 29 April , 2006 Rapport Share Postad 29 April , 2006 Varför för inte din polare bara över från sitt neteller till ditt? Måste ju vara smidigaste allternativet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekenstar Postad 29 April , 2006 Rapport Share Postad 29 April , 2006 Varför för inte din polare bara över från sitt neteller till ditt?Måste ju vara smidigaste allternativet? För att det kostar (1.9% eller vad det nu är). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts