Gäst Postad 28 April , 2006 Rapport Postad 28 April , 2006 Lycka till med spelet! Antar att du kommer börja med att bara spela $5 Sit & Go med tanke på den begränsade rulle du har? Förresten, är inte strukturen på Primas Sit & Go helt åt h*****e? Kommer ihåg när jag lirade en gång på Bet365, med 4 spelare kvar var chipleadern autmatiskt all-in pre flop pga brutalt höga blinds! Citera
tobas Postad 28 April , 2006 Författare Rapport Postad 28 April , 2006 Conspiracy: Japp kommer spela på 5$ i början, och på din andra fråga så beror det ju på om du väljer att spela Turbo eller ExtremeTurbo, men spelar du vanliga blindshöjningar som jag gör så blir inte blindsen så stora Citera
Gäst Postad 28 April , 2006 Rapport Postad 28 April , 2006 Ah, ok. Jag körde nog turbo tror jag Citera
tobas Postad 28 April , 2006 Författare Rapport Postad 28 April , 2006 Har nu spelat mina 2 första Sit and go på Nordicbet! Den första (5$ 15st med): 1a (bra start) =) Fick A A heads up och fick en all in mot mig och han visade upp K J och brädan gav han ingenting och jag kan inkassera mina första 37$ Den andra (5$ 20 st med), som ni märker gillar jag att spela multitable =)! Jag gav på en 4:de plats vilket gav 10 $, jag spelade ganska dåligt när det var 4 kvar och klev in med A J efter floppen J 2 5 (regnbåge) men får tvärsyn och han visar K K och resten av brädan ger mig inget mer och jag är ute! Men 2 st ITM av 2 möjliga är jag nöjd med! $ från start = 45$ Dag 1 (än så länge): + 36$ ( Tagit bort 11$ eftersom det är Buyin för dom bägge 5.50$) Sammalagd summa: 81$ Citera
MrLiffa Postad 28 April , 2006 Rapport Postad 28 April , 2006 snyggt. lycka til i fortsättningen Citera
tobas Postad 28 April , 2006 Författare Rapport Postad 28 April , 2006 Mrliffa: Tack så mycket hoppas ni fortsätter följa min väg mot dom eventuella pengarna, ska även börja lägga upp HH till min nästa post! Just nu sitter jag på jobbet så kan inte spela nånting förens om några timmar men postar då! Citera
Gäst Postad 28 April , 2006 Rapport Postad 28 April , 2006 Just nu sitter jag på jobbet så kan inte spela nånting förens om några timmar men postar då! Vaddå inte spela på jobbet? Jobb är överskattat, chefen är överskattad! Ehm, sitter på jobbet jag med, kanske ska försöka jobba lite för en gång skull Citera
tobas Postad 28 April , 2006 Författare Rapport Postad 28 April , 2006 Lirade en sit and go (5 $ 15 st ): 1a =) Jag begriper mig inte på Nordicbets HH så jag skiter i att posta det, men nu får helt enkelt klara er ändå =) Men den handen som var avgörande var det när var 3 kvar och jag har 3 Q och jag hade BB, SB synar mig jag checkar! Floppen: 2 4 5 han beta mini jag syna Turn: A, han går all in jag synar han visar A 2 River: Blank och jag är heads up vilken jag vinner ganska enkelt Lirar för tillfället också en 3.50 $ MTT återkommer med resultatet där! $ Från start = 45$ Dag 1 (än så länge ) = + 68 $ Sammanlagd summa: 113 $ Citera
Gäst Postad 28 April , 2006 Rapport Postad 28 April , 2006 Funderar faktiskt på att avsätta en liten del av min rulle för att utveckla mitt Sit & Go spel. Kanske får blir Prima då så vi kan ta några fighter Citera
tobas Postad 4 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 4 Maj , 2006 Hej igen, jag är ledsen att jag inte har hunnit skriva så mycket men jag har haft mycket jobb osv, men upptaderingen är i alla fall att jag plockade ut mina kvarvarande 55$ på nordicbet och satte in dom på BetFairPoker, jag tyckte inte riktigt om att spela på nordicbet tycker att BetFair är helt okej, jag satte in 36 $ på BetFair igår och idag när jag skriver detta har jag 82$ Så dubblade alltså upp på ungefär 2 timmarsspel och 3 sit and go ( 1a,2a,3a ). betfair har även fin HH så ska börja slänga upp lite sånna snart också! Citera
Recommended Posts