Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Tänkte kasta ut en trevare och se om det finns spelare som är intresserade av att umgås i grupp när de anländer i Vegas.

Bor själv i USA och funderar på en Poker-resa snart med lite småturneringar, klubbande och 2$-$5 --> $10-$20 NL cashgame spel, tycker det vore kul med en tråd där man man bolla lite datum och kanske hänga med lite andra svenskar på resan.

Fyll gärna på med egna tankar och resplaner.

Postad

Inte just nu, men jag besvarar ändå. Kanske får någon träff senare om någon använder Sök-funktionen.

Jag ska till Vegas 26 juli (hemresa 6 eller 12 augusti beroende på resultat), det var visst nån stor turnering där då... :roll: Räkna, räkna... 89 dagar kvar, eller 88 dagar och 16 timmar, tills planet lyfter.

Det är väl några hundra svenskar som ska dit då också antar jag så det kunde vara kul att sammanstråla och om inte annat göra ömsesidig deal om hejaklack.

Koordinera i en här tråden eller i PM (privata meddelanden, inte Poker Magazine)?

Postad

Bor som sagt i missouri själv och drar gärna över en helg och poker-festar med lite "swedes" så folk är välkomna att PM´a mig om intresse finns.

Har även "kontakta mig vid svar" påslaget så läser här om nån är intresserad.