RealPerra Postad 27 April , 2006 Rapport Postad 27 April , 2006 Pokerforum innehåller ofantligt mycket bra information, och ibland lite för mycket information. En milliard trådar om Partypoker bonusen/ar m.m. en milliard trådar om netteller osv. Folk orkar inte ens använda sökfunktionen m.m. Så jag satt och funderade på hur Bonustråden gruppen skulle se ut om den var utformad som en Wikopedia(sp?), där alla kunde ta bort och lägga till vad som gäller just nu. Detsamma När det dyker upp en ny site pokerXXX så skulle den kunna läggas upp och länka till en prima ruta om den nu tillhär prima m.m. Själv är jag rätt grön på poker, ocj pf har gett mig en otrolig start på pokerlirandet. Dock blir jag alldeles snurrig av 100 trådar om Partypokerbonusar... Vilka som gäller och inte gäller? Bara en ide, vet inte om det skulle funka... Mvh Per Citera
devalanteriel Postad 28 April , 2006 Rapport Postad 28 April , 2006 Det är inte en så tokig idé i sig, men när det gäller bonusar ser jag flera skäl att låta bli. * Det tycks det ofta vara så att den gäller för vissa men inte för andra, att supporten ger olika besked om kraven osv. * Vi har tyvärr på forumet en lång historia av DUMMA JÄVLA PANTSKALLAR som postar sina affelänkar varhelst de kommer åt. Att starta en bonuswiki vore som att tända en stor neonskylt med texten "Kom och spamma!" * QoS sitter hemma och gråter just nu för att den tekniska lösningen antagligen inte vore särskilt gullig. Obs att det här är inte något officiellt uttalande från forumets ledning, eftersom jag inte sitter i den, men jag tvivlar på att de kommer att ha något annat att säga. Citera
Recommended Posts