Gå till innehåll

Bäst bonuserbj. för $0.2 och $0.5BB NL?


bossbaver

Recommended Posts

Hola hola.

nu har jag beslutat mig för att byta klienter och tänkte passa på o försöka lira ihop lite bonus på min "nya/blivande klient"... har lirat på bet365 o 24hpoker.. har även redan konto på pacific...

 

jag lirar NL microlimits typ 0,1-0,2 och 0,25-0,50 blinds... och behöver alltså tips på vilken klient som är "lämplig för mig" med tanke på nivårena för att skrapa ihop en skaplig bonus??? (lirar ca 2h om dagen)

 

min tänkta insättning är ca 2000kr (som jag har på de andra kontona)

 

tips är varmt välkomna!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Betfred, betfred, betfred...

 

Måste spela minst 0.25/0.50 dock.

 

verkar ju ganska lätt?!!? om inte raken måste upp i nån viss summa.. står inte nåt om att man måste kirra det inom en viss tid heller... stämmer det??? hur är spelet där`???

 

fler förslag???

 

Det räcker att potten blir 1$, alltså att det kommer en flop. Ingen tidsbegränsning vad jag kommer ihåg, spelar du två h per dag så klarar du den på ca 1 vecka.

 

Spelet är löst. Folk följer med på allt möjligt. Behöver knappast slowspela här inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Betfred, betfred, betfred...

 

Måste spela minst 0.25/0.50 dock.

 

verkar ju ganska lätt?!!? om inte raken måste upp i nån viss summa.. står inte nåt om att man måste kirra det inom en viss tid heller... stämmer det??? hur är spelet där`???

 

fler förslag???

 

Det räcker att potten blir 1$, alltså att det kommer en flop. Ingen tidsbegränsning vad jag kommer ihåg, spelar du två h per dag så klarar du den på ca 1 vecka.

 

Spelet är löst. Folk följer med på allt möjligt. Behöver knappast slowspela här inte.

 

 

cooool, sounds like a date... reggas ikväll :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...