mikaela Postad 31 Oktober , 2006 Rapport Postad 31 Oktober , 2006 Varför är frirullen tidigare nu? En annan hinner ju inte med den Citera
ParadiseEric Postad 1 November , 2006 Författare Rapport Postad 1 November , 2006 mikaela säger: Varför är frirullen tidigare nu? En annan hinner ju inte med den Under november kommer vi att köra med start 19.00 istället. Vi kör med vintertid även i pokerns värld Mvh SportingbetEric Citera
SouthEast Postad 1 November , 2006 Rapport Postad 1 November , 2006 Trist med tiden. Som småbarnsförälder kan man ofta inte spela förrän barnet/barnen gått och lagt sig och det är definitivt efter kl. 19.00 *besviken* Citera
ParadiseEric Postad 1 November , 2006 Författare Rapport Postad 1 November , 2006 SouthEast säger: Trist med tiden.Som småbarnsförälder kan man ofta inte spela förrän barnet/barnen gått och lagt sig och det är definitivt efter kl. 19.00 *besviken* Vi ska försöka ändra tillbaka till 20.00 igen. Jag återkommer i ärendet. Det blev lite miss i kommunikation med pokerteamet i samband med att vi ställde om klockan, men jag ska ta en koll om vi kan ändra tillbaka. Mvh SportingbetEric Citera
SouthEast Postad 7 December , 2006 Rapport Postad 7 December , 2006 Som vanligt kacklas det på Bulgariska i svenska freerollen. Nu sitter det 2st Bulgarer och en Ungrare på finalbordet. Snackade med en Ulf på Livechatten och raporterade venom5 och mirkata87. Då tyckte han att jag skulle skicka ett mail med deras nickname... jag har ju redan anmält dem, varför skulle jag göra det igen?? Hoppas verkligen att ni stoppar deras vinstpengar i svenska freerollen!? Hälsningar Mikael Citera
SouthEast Postad 7 December , 2006 Rapport Postad 7 December , 2006 5e segern i den här freerollen är bärgad!! Tråkigt bara att när vi var 5st kvar så var det. 2 Svenskar, 2 Bulgarer och en Ungrare kvar. Slog Ungraren i en tuff HU som tog över 30min. Citera
KillerBoo1 Postad 8 Mars , 2007 Rapport Postad 8 Mars , 2007 SportingbetEric säger: $100 Freeroll varje dag i maj - bara för svenskar! Under maj kör vi på Sportingbet en $100 Freeroll varje dag klockan 20.00 på Sportingbet och den är bara öppen för svenska spelare! Klockan 19.00 startar som vanligt vår $200 Freeroll öppen för alla spelare och en timme efter det drar alltså den svenska igång! Välkomna! Med vänliga hälsningar Sportingbet[/quote Ehhhhhrrrrmmmmm.... Den är bara öppen f svenska spelare?????? Nä, Wake up, vad gör alla ungrare, greker osv där då????? Citera
KillerBoo1 Postad 8 Mars , 2007 Rapport Postad 8 Mars , 2007 Stars m.fl kan ju skilja SV fr ex.vis tyska spelare.... varför inte SB? Citera
SouthEast Postad 9 Mars , 2007 Rapport Postad 9 Mars , 2007 Har gett upp Freerollen sen december pga för många icke-svenska deltagare. Citera
PyzeN7 Postad 19 Mars , 2007 Rapport Postad 19 Mars , 2007 Jag har inte sett denna tråden tidigare, är dom freerollsen fortfarande öppna?? Citera
Axlsson Postad 3 April , 2007 Rapport Postad 3 April , 2007 Framtill April har den funnits, nu vet jag inte vart den har tagit vägen. Någon som vet om man har slutat med Sveriges freeroll eller vad står på? Citera
Recommended Posts