QoS Postad 23 November , 2004 Rapport Postad 23 November , 2004 Och sa åker man mot drc! Vann hela €20! - QoS Citera
Nusseman Postad 23 November , 2004 Rapport Postad 23 November , 2004 Oj! Jag kom visst på lillpriset, utan att märka det. Citera
Bisox Postad 23 November , 2004 Rapport Postad 23 November , 2004 aja kom trea! inte illa för att vara första gången man lirar spelet drc den skurken slåg ut mig. Citera
drc Postad 23 November , 2004 Författare Rapport Postad 23 November , 2004 kom 2:a - nar han synade hela vagen och bytte tva infor sista mot min pat tia eller nia hög hamnade jag i underläge. Men man måste ha någonting att sträva efter. Parre har ju redan vunnit allt ! Grattis till emilio och Nusse i holdemtävlingen även om Nusse säkert ville komma ännu högre upp !! Citera
Nusseman Postad 23 November , 2004 Rapport Postad 23 November , 2004 Tack och grattis! Idag är jag ganska nöjd med resultatet, med tanke på hur jag låg till. Dessutom torskade jag ju inte direkt mot en marginell favorit... Igår var det lite jobbigare med torsk på 70%-aren. Citera
emilio_barzini Postad 24 November , 2004 Rapport Postad 24 November , 2004 Tack drc! Känns skönt som fan efter kvällens lirande. Synd man inte kunnde lira bra i den turneringen som verkligen gällde något bara Citera
Hjort Postad 24 November , 2004 Rapport Postad 24 November , 2004 kom 2:a - nar han synade hela vagen och bytte tva infor sista mot min pat tia eller nia hög hamnade jag i underläge. DANSKJÄVLAR!!! Men man måste ha någonting att sträva efter. Parre har ju redan vunnit allt ! Ja, vad är väl ett WSOP-smycke mot en POKERFORUM.nu-vinst? Citera
Recommended Posts