masticore Postad 26 April , 2006 Rapport Share Postad 26 April , 2006 Hej Jag skulle vilja "rata" spelarna efter P Hellmuths djur typer i Pokertracker - någon som kan hjälpa mig Kan det här vara en bra start? Örn: Tight agressive - Vol.Pre 0-15 agg.fakt 4+ Lejon: Tight aggresive - Vol.Pre 0-20 agg.fakt 2-4 Musen: Tight passive - Vol.Pre 0-20 agg.fakt -2 Elefanten Lös Passive - Vol.Pre 20+ aggfaktor -2 Schakalen Lös aggresive - Vol.Pre 20+ agg.fakt 2+ Har ni bättre förslag såkom gjärna med det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Weedobooty Postad 26 April , 2006 Rapport Share Postad 26 April , 2006 Det finns nånstans på nätet en handbok för Poker tracker, där bland annat förslag till profiler ingår. Jag tycker dom profilerna är en bra början. Handboken kostar nån tia, men är värd pengarna. Jag har den inte till hands just nu, men jag vet att gränserna för loose/tight och passive/aggressive skiljer sig en del från ditt förslag. Medan vi ändå är på ämnet - är det någon på forumet som har skapat PT-profiler där det framgår om en spelare är positionsmedveten? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 26 April , 2006 Rapport Share Postad 26 April , 2006 http://web.telia.com/~u90118138/pt.htm Under autorate har du de tre vanligaste och populäraste autorate filtrena. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
therussian Postad 26 April , 2006 Rapport Share Postad 26 April , 2006 http://web.telia.com/~u90118138/pt.htm Under autorate har du de tre vanligaste och populäraste autorate filtrena. Hur funkar Bisons/Drivetts filter för SH? Finns det något bra FL SH-filter? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 28 April , 2006 Rapport Share Postad 28 April , 2006 den är för full ring. Satt och kollade efter sh fl för en månad sen eller två och då fanns det inte men i prinicp är det bara att justera siffrorna i bisonbison filtret. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts