Frege Postad 20 Maj , 2006 Rapport Share Postad 20 Maj , 2006 Jag tror att du kan tacka spelarna för att HUC blivit så bra. Jag håller inte riktigt med dig om grafiken i HSP. Jag tycker att hela produk- tionen känns avslappnad och inte så påkostad som många andra poker- program har, WPT och PM för att nämna två. Det enda problemet med ljudet i HSP, vad jag kan se, är att de inte riktigt får med alla kommentarer. Men i HUC har de myggor, vilket underlättar mycket för ljudteknikern/ -producenten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stenarn Postad 20 Maj , 2006 Rapport Share Postad 20 Maj , 2006 problemet med HUC är att de visar för få händer. de kunde dra ner lite på allt snack runt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MacDaddy Postad 20 Maj , 2006 Rapport Share Postad 20 Maj , 2006 Gabe Caplan är iaf den bästa pokerkomentator jag sett i ett program Ja, han är skön. Gubben har humor. HAn ä bra men den bästa ä han som kommentera WSOP förra året. Den knubbige av de två. Skratta mig igenom 15 WSOP avsnitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Frege Postad 20 Maj , 2006 Rapport Share Postad 20 Maj , 2006 Gabe Caplan är iaf den bästa pokerkomentator jag sett i ett program Ja, han är skön. Gubben har humor. HAn ä bra men den bästa ä han som kommentera WSOP förra året. Den knubbige av de två. Skratta mig igenom 15 WSOP avsnitt. Norman Chad, har expertkommenterat sen 2003. Jag gillar dock Gabes mer analytiska sida, få som sköter det på ett så bra sätt som han gör. (För att vara tjatig) Något som Glimne borde ta lärdom av. (; Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
andiegirl Postad 23 Maj , 2006 Rapport Share Postad 23 Maj , 2006 Ted Forrest spelade sjukt bra alla matcherna! Han fick till och med Chris Ferguson till att bli en liten calling station stundtals. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XarsioN Postad 23 Maj , 2006 Rapport Share Postad 23 Maj , 2006 Ju mer jag får se av Sam Farha, destu mer imponeras jag av honom. Verkar vara riktigt vass. Samma sak med Daniel Negreanu , riktigt duktig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
johansen Postad 23 Maj , 2006 Rapport Share Postad 23 Maj , 2006 Snyggt gjord produktion med bra musik, enda som irriterar är väl introjinglet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
serenity Postad 23 Maj , 2006 Rapport Share Postad 23 Maj , 2006 Ted Forrest spelade sjukt bra alla matcherna! Han fick till och med Chris Ferguson till att bli en liten calling station stundtals. Indeed, dåligt spelat av Chris i sista avsnittet måste jag säga! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts