Klyka Postad 25 April , 2006 Rapport Postad 25 April , 2006 Jag tänkte göra en insättning via visakortet, men framöver vill jag sköta transaktioner via NETeller. Innebär det några problem? Citera
HeyJohan Postad 25 April , 2006 Rapport Postad 25 April , 2006 Nej, inte alls. Du måste dock göra ett uttag tillbaka till VISA-kortet på den summa du satte in innan du kan välja andra alternativ. Men sen är det bara att köra på med NETeller. Mvh Johan Citera
Cyntax Postad 25 April , 2006 Rapport Postad 25 April , 2006 Nej, inte alls. Du måste dock göra ett uttag tillbaka till VISA-kortet på den summa du satte in innan du kan välja andra alternativ. Men sen är det bara att köra på med NETeller. Mvh Johan Vad händer om man sagt upp sitt Visa eller Neteller under tiden? Citera
HeyJohan Postad 26 April , 2006 Rapport Postad 26 April , 2006 Cyntax: Intressant fråga. Jag antar att man börjar med att maila support@heypoker.com och fråga dem. Sen kan man berätta här hur det löste sig så vi andra som undrar blir upplysta. Mvh Johan Citera
Recommended Posts