Ugrath Postad 24 April , 2006 Rapport Postad 24 April , 2006 Av en slump så kom jag in på ett 20/40 FL shorthanded bord på prima för att kolla hur spelet var. Hur som helst utspelade sig denna handen och jag vill kolla om NÅGON kan gissa Kjappepengers hand. SB posted small blind ($10) Kjappepenger posted big blind ($20) thefig folded UTG+1 called for $20 Klinsmann18 folded Jbone2323 folded SB called for $10 Kjappepenger bet for $20 UTG+1 called for $20 SB called for $20 Dealing the Flop: J:spade: 6:heart: T:heart: SB bet for $20 Kjappepenger called for $20 UTG+1 called for $20 Dealing the turn: 7:heart: SB bet for $40 Kjappepenger called for $40 UTG+1 raised for $80 SB folded Kjappepenger called for $40 Dealing the river: T:diamond: Kjappepenger checked UTG+1 bet for $40 Kjappepenger called for $40 Någon som har lust att gissa Kjappepengers hand? Citera
Ugrath Postad 24 April , 2006 Författare Rapport Postad 24 April , 2006 Fel fel fel. Han vann handen kan jag tillägga, även om det egentligen bara gör det svårare att gissa hans hand. Citera
Ugrath Postad 24 April , 2006 Författare Rapport Postad 24 April , 2006 Det var nog lite för svårt iofs. Killen hade 33. Jag har funderat på om han kan motivera att syna turn i den här handen och kommit fram till att det enda han slår är KQo som inte klonkar antingen hjärter eller par på river. Nu hade UTG+1 KQ. Vad säger ni? geni eller fisk? Citera
Hjort Postad 24 April , 2006 Rapport Postad 24 April , 2006 Nu hade UTG+1 KQ. Vad säger ni? geni eller fisk? Jättefisk så klart. Citera
valleballe Postad 24 April , 2006 Rapport Postad 24 April , 2006 har lirat massa turneringar mot kjappepenger, och han är nog en av de största fiskarna jag stött på på primas sena turneringar. han fiskade in så sjuka saker mot mig och var chipleader i 19k'n en dag. han bara garvade när jag frågade vad han sysslade med, och svarade "jag vinner". hur som helst bubblade han i den turneringen. ni kommer aldrig någonsin gissa er till vad han spelar för händer, någonsin. Citera
kharma Postad 25 April , 2006 Rapport Postad 25 April , 2006 jag hade nog satt honom på 89s, ganska risky men inte helt orätt höjning, eller möjligtvis en TJ. Men om det är en überfisk så är det ju svårt att säga...Vad hade han? Citera
Gyre Postad 25 April , 2006 Rapport Postad 25 April , 2006 jag hade nog satt honom på 89s, ganska risky men inte helt orätt höjning, eller möjligtvis en TJ.Men om det är en überfisk så är det ju svårt att säga...Vad hade han? Tips: Läs igenom trådar du kommenterar i. Man kan lätt framstå som dum annars. Citera
Recommended Posts