Y3a Postad 10 Maj , 2006 Rapport Postad 10 Maj , 2006 Bara så jag inte misstar mig, man ska lira in 3k vip va? 5x600 right? Citera
Stoffe Postad 10 Maj , 2006 Rapport Postad 10 Maj , 2006 Bara så jag inte misstar mig, man ska lira in 3k vip va?5x600 right? Absolut! Citera
dvdmicke Postad 10 Maj , 2006 Rapport Postad 10 Maj , 2006 Bara så jag inte misstar mig, man ska lira in 3k vip va?5x600 right? JA !! Citera
sweden1 Postad 20 Maj , 2006 Rapport Postad 20 Maj , 2006 Jag har samma problem med den nedladdade klienten. Snor 100% på min nya laptop med schyssta prestanda. Sen provade jag browser versionen dom har och den verkar funka bättre, tar inte mycket kräm ur PC'n. 5-10% bara. Ska fortsätta att testa... måste ju jobba in deras 600€ bonus.. Citera
hhenke Postad 22 Maj , 2006 Rapport Postad 22 Maj , 2006 Jag har hittat en lösning på problemet med 100% CPU. Kolla här: http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=25319&start=45 Citera
talltt Postad 22 Maj , 2006 Rapport Postad 22 Maj , 2006 En sak jag inte fått klarhet i om dessa bonusar är om man måste cleara alla 3000 vip eller om man får för så långt man hinner under dessa 30 dagar? Citera
ladatarzan Postad 22 Maj , 2006 Rapport Postad 22 Maj , 2006 En sak jag inte fått klarhet i om dessa bonusar är om man måste cleara alla 3000 vip eller om man får för så långt man hinner under dessa 30 dagar? Det står när man signar för bonusen. 20 VIP/ 5$ så får du pengar för antalet inspelade VIP, står det istället 1000VIP för $100 så får du endast pengarna om du clearat hela bonusen. Citera
sweden1 Postad 22 Maj , 2006 Rapport Postad 22 Maj , 2006 Idag 2 dagar senare öppnar jag klienten på nytt och den snurrar på helt lugnt o utan att ta kraft?! Skönt!! Slipper browser versionen! Jagar vidare.. andra kvällen nu ..300 points inne Citera
Jeppann Postad 23 Maj , 2006 Rapport Postad 23 Maj , 2006 klar med bonusen nu... Ska bli kul att se om utbetalningen av den går bra, och om det kmr något VIP shop som dom utlovat. Citera
APC Postad 24 Maj , 2006 Rapport Postad 24 Maj , 2006 Hur skulle ni tolka detta meddelande från TRPs support? Själv har jag svårt med in effect då jag är osäker om de menar att €600 är gällande eller inte. Frågan gällde kombinationen med kortlek och bonus. Hello,First of all we have to apologize for the late response. We have had technical problems with our email accounts. Unfortunately you can’t combine these two bonuses. You Signed up with our €600 bonus, and therefore this bonus will be in effect. Regards, Marketing Team Top Ranked Poker (ursäkta min bristfälliga engelska) Citera
vetgirig Postad 24 Maj , 2006 Rapport Postad 24 Maj , 2006 Hur skulle ni tolka detta meddelande från TRPs support? Själv har jag svårt med in effect då jag är osäker om de menar att €600 är gällande eller inte. Frågan gällde kombinationen med kortlek och bonus. Hello,First of all we have to apologize for the late response. We have had technical problems with our email accounts. Unfortunately you can’t combine these two bonuses. You Signed up with our €600 bonus, and therefore this bonus will be in effect. Regards, Marketing Team Top Ranked Poker (ursäkta min bristfälliga engelska) De säger att du inte får någon kortlek utan måste grinda ihop till 600 eurobonsen i stöllet. In effect == gällande Citera
stugan Postad 24 Maj , 2006 Rapport Postad 24 Maj , 2006 Är det nåt problem att få limiten höjd så man kan sätta in €600 med kredit kort? Citera
Top Ranked Poker Postad 24 Maj , 2006 Rapport Postad 24 Maj , 2006 Är det nåt problem att få limiten höjd så man kan sätta in €600 med kredit kort? Skicka ett mail till support@toprankedpoker.com ange användarnanm och att du vill höja insättningsgränsen med cc. klar med bonusen nu... Ska bli kul att se om utbetalningen av den går bra, och om det kmr något VIP shop som dom utlovat. Vår VIP shop är under uppbyggnad, vi återkommer när vi har ett datum spikat. mvh Top Ranked Poker Citera
stugan Postad 24 Maj , 2006 Rapport Postad 24 Maj , 2006 Måste bara säga att supporten var fantastiskt snabb. Tummen upp! Citera
sortguld Postad 24 Maj , 2006 Rapport Postad 24 Maj , 2006 Hur skulle ni tolka detta meddelande från TRPs support? Själv har jag svårt med in effect då jag är osäker om de menar att €600 är gällande eller inte. Frågan gällde kombinationen med kortlek och bonus. Hello,First of all we have to apologize for the late response. We have had technical problems with our email accounts. Unfortunately you can’t combine these two bonuses. You Signed up with our €600 bonus, and therefore this bonus will be in effect. Regards, Marketing Team Top Ranked Poker (ursäkta min bristfälliga engelska) Hallå. Detta svar fick jag hoppas det gäller Kanske beror på när man signade upp och satte in kosing? First thanks for the nice decks i got in the mail today. Second is it true that i could not use the signupbonus i signed up for just because i got the decks??? Sounds strange but thats a rumor i heard. plmk asap Regards patrik Sweden Svar nedan Hi, You can still clear the signup bonus. Kind Regards Top Ranked Poker On Thu Apr 27 13:39 , 'support@toprankedpoker.com' <support@toprankedpoker.com> sent: Citera
strutter Postad 24 Maj , 2006 Rapport Postad 24 Maj , 2006 Jag har aldrig clearat någon bonus i denna storleken innan, snälla hjälp mig att klargöra ett par saker. 3000 vip låter mycket. Vilken limit ska man spela på som lägst, tycker ni? Har man bara 30 dagar på sig? Hinner man det? Om man bara har spelat ihop 2300vip vad får man då? snälla svara utan sarkasm. Citera
pendse Postad 24 Maj , 2006 Rapport Postad 24 Maj , 2006 Jag har aldrig clearat någon bonus i denna storleken innan, snälla hjälp mig att klargöra ett par saker. 3000 vip låter mycket. Vilken limit ska man spela på som lägst, tycker ni? Har man bara 30 dagar på sig? Hinner man det? Om man bara har spelat ihop 2300vip vad får man då? snälla svara utan sarkasm. 1/2 FL är lagom. Bonusen betalas ut med 20euro/100VIP. Alltså får du 460 euro om du har 2300 VIP. Citera
APC Postad 24 Maj , 2006 Rapport Postad 24 Maj , 2006 hur lång tid tar det ca: Beror ju helt på hur många bord du spelar. Har för mig att nån nämnt att man kan räkna med 20-30 vip/tim men e inte säker. Citera
m0nster Postad 25 Maj , 2006 Rapport Postad 25 Maj , 2006 Även om du 4 tablar 1/2 limit du på detta äckligt tajat nätverk bör du räkna med 30-40 timmar.. Citera
chrisdahman Postad 25 Maj , 2006 Rapport Postad 25 Maj , 2006 Efter att man clearat en bonus på B2B, skall man maila ngn och tala om detta, eller ploppar cashen bara in? Idag är det nämligen 30 dagar sedan jag gjorde en insättning, och de sa att den skulle betalas ut 30 dagar efter första insättningen. Så jag undrar alltså om jag måste maila supporten på sidan i fråga, eller ska pengarna komma in automatiskt? Sidan jag klarade bonusen på var wasapoker, men eftersom de har klantat bort sin tråd så frågar jag här. Tacksam för svar. Citera
Recommended Posts