cOP Postad 24 April , 2006 Rapport Postad 24 April , 2006 Siatuationen dök upp alldeles nyss. Fi täcker mitt $50 inköp och har spelat kompetent så länge jag suttit vid bordet. Han verkar spela ABC och tight aggresivt om han är först in. Tror dock inte han är en spelare som skulle reraisa pre med särskilt mkt mer än AA//KK. Jag uppfattas nog som liknande. Höjer relativt ofta först in. Har tappat handhistorien så jag kör ur minnet. Dealt to Hero @ UTG Qd Qs Hero raise 2 Fi @ MP call 2 fold.... Dealing flop QhJdTc Hero bet 4 Fi call 4 Det är ju en bra flopp för mig men samtidigt blir man osäker, betar som vanligt och får kallsyn, inte kul Dealing turn 4d Hero bet 7 Fi call 7 Blir osäker och betar nån form av halvpott här, Detta känns som det stora misstaget. Hur bör jag spela här? Dealing river Ks Hero check Fi bet 26 Hero svär Hero fold Mest intresserad av kommentarer kring turn spelet.[/i] Citera
kfluffie Postad 24 April , 2006 Rapport Postad 24 April , 2006 * Lagom PreFlop Raise. * Ca Pottbet på Flopp. * Kanske lite större bett på Turn p.g.a. den läskiga brädan? Synar han då så kan man fundera på om han redan har satt stefen. Vid omslag så foldar man. * Rivern. Känns dumt att betta där för då är du tvungen att betta så mycket och du slår inte så många händer som kan tänka sig syna på den brädan. Lite större Bet på Turn för att se vad han gör tycker jag. MVH //KF Citera
Recommended Posts