pappabjorn Postad 22 April , 2006 Rapport Share Postad 22 April , 2006 Jag har hört talas om ett program som heter Partyplanner, som man kan ställa in vart nya partybord ska hamna om man multitablar. Problemet är mina google kunskaper inte räcker till för att hitta detta program, även sökt här på forumet. Är det någon som känner till detta och vet vart man kan ladda hem det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jacobmal Postad 22 April , 2006 Rapport Share Postad 22 April , 2006 partypoker +partyplanner http://www.overcards.com/wiki/moin.cgi/PartyPlanner Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pappabjorn Postad 22 April , 2006 Författare Rapport Share Postad 22 April , 2006 Jag tackar så ödmjukast. Trodde inte man behövde plustecken vid sökningar nu förtiden. Så jag fick bara upp om en massa festfixare hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
serenity Postad 22 April , 2006 Rapport Share Postad 22 April , 2006 Det behöver man inte heller, det funkar lika bra utan (på google dvs). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts