Gå till innehåll

Gratis spelar 100+5kr headsup på SvS!


Daxxar

Recommended Posts

Halloj!

 

Jag är 19år och detta enda jag göra för tillfället är att spela poker, har dock ett jobb på G! Har spelat poker i ca 2år och har den senaste tiden börjat spela heads up. Detta har går rätt bra, har tyvärr inte fört någon statistik över antalet vunna/förlorande/spelade headsup. Men i och med denna dagbok ska det bli ändring på det. Jag ska även posta HH där jag spelar som en gud och där jag spelar som kratta (och även en och annan klonk) så ni erfarna headsup spelare kan ge mig lite tips.

 

Jag kommer börja att spela på nivån 100+5kr på Svenska Spel. Jag kommer har ett krav på minst 20inköp, skulle jag hamna under 20inköp så flyttar jag ner en nivå och när jag har 25inköp på nästa nivå flyttar jag upp till den nivån (då måste jag torska 5irad innan jag flyttar och slipper jojoeffekten(om den nu finns)). Och nu börjar texten se ut som javakodning så det är nog bäst jag slutar skriva. :lol:

 

Rulle start: 2038kr

Rulle nu: 2083

 

Statistik - Senast uppdaterad 22/4

Antal spelade: 11

Antal vunna: 6

Antal förlorade: 5

Vinst/Förlust: +45kr

ROI: 3.9%

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den formeln var betydligt lättare, kör nog på den istället! :)

 

Någon som har några fler tips på statistik att föra utöver de som redan står i första inlägget?

 

Poker office kanske. Du kan lira till dig den som bonus ifall du inte vill köpa den. Fast vet inte om SS stöder PO :oops:

 

GL :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den formeln var betydligt lättare, kör nog på den istället! :)

 

Någon som har några fler tips på statistik att föra utöver de som redan står i första inlägget?

 

Poker office kanske. Du kan lira till dig den som bonus ifall du inte vill köpa den. Fast vet inte om SS stöder PO :oops:

 

GL :)

Nej PO går inte på SvSp.

Men sök på Excelark så finns det fina sånna man kan använda...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelade nu en första session på 11st headsup... det gick inte alls min väg.. Slutade på ett svagt plus efter ett starkt avslut med 3vinster irad. Jag vet inte riktigt vad som hände... efter att ha förlorat 2st på ren otur och så fick jag för mig att spela på allt på den tredje headsupen och det ledde till att jag torska den nästan direkt. Efter det skärpte jag mig och vann 3irad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad ska man säga? Trodde verkligen inte du hade bättre än mig logicsense! :/

 

Hand #11721418 vid bordet: Piggvar

Startad: Sat Apr 22 13:26:14 2006

 

-AA- sitter på plats 1 med 2345.00

Goofy-_- sitter på plats 2 med 1610.00

 

-AA- satsar s mörken 30.00

Goofy-_- satsar l mörken 15.00

 

-AA-: --, --

Goofy-_-: 5d, Ah

 

Pre-flop:

 

Goofy-_-: Höj 60.00

-AA-: Syna 60.00

 

Flop (Board: 4d, 2h, 5s):

 

-AA-: Passa

Goofy-_-: Satsa 120.00

-AA-: Höj 240.00

Goofy-_-: Höj 360.00

-AA-: Höj 630.00

Goofy-_-: All in

-AA-: Syna 1565.00

 

Showdown:

 

-AA- visar: 3d, As (stege med högsta kort femma)

Goofy-_- visar: 5d, Ah (par i femmor)

 

Turn (Board: 4d, 2h, 5s, Qh):

 

 

River (Board: 4d, 2h, 5s, Qh, 8d):

 

 

Huvudpott:

-AA- vinner potten på 3250 med stege med högsta kort femma

 

Hähä!

 

Fick ju två pangträffar som avgjorde vår heads up, först kåken, sedan denna floppade stegen. Dock, i båda fallen re-raisade du med bara topp-par - vilket kanske inte är att rekommendera mot hypertighta mig ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

×
×
  • Skapa nytt...