HeyJohan Postad 31 Maj , 2006 Författare Rapport Share Postad 31 Maj , 2006 lappmail: Pengarna kommer automatiskt inom 30 dagar efter att bonusen upphört att gälla. Alla bonuspengar som du är berättigad till kommer vid samma tillfälle. Mvh Johan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lappmail Postad 31 Maj , 2006 Rapport Share Postad 31 Maj , 2006 lappmail: Pengarna kommer automatiskt inom 30 dagar efter att bonusen upphört att gälla. Alla bonuspengar som du är berättigad till kommer vid samma tillfälle. Mvh Johan Vad bra att dom inte kommer på en gång. (ironi) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
krakov Postad 27 Juni , 2006 Rapport Share Postad 27 Juni , 2006 Finns det någon minimigräns på vilket bord man måste sitta på? Kan man t e x cleara bonusen på 0,25-0,5? Och om jag förstått det hela rätt så får man en VIP varje gång man får kort? Och blir potten lite större större än låt oss säga 7 dollar eller mer så kan det generera i mer VIP? Ber om ursäkt över min okunnighet men jag är väldigt färsk inom det hela med bonusar... Tack på förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Caines Postad 27 Juni , 2006 Rapport Share Postad 27 Juni , 2006 Ja det går på 0.25/0.50 men det går inte snabbt Du får 1 Vip om potten blir 7 euro eller mer, 1 Vip är Max oavsett pottens storlek, du behöver bara få kort för att få Vip Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
krakov Postad 27 Juni , 2006 Rapport Share Postad 27 Juni , 2006 Ja det går på 0.25/0.50 men det går inte snabbtDu får 1 Vip om potten blir 7 euro eller mer, 1 Vip är Max oavsett pottens storlek, du behöver bara få kort för att få Vip Men potten måste alltså bli större än 7 euro för att jag ska få en VIP? Och man kan alltså inte få mer än 1 VIP på en hand oavsett hur mycket det ligger i potten? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Caines Postad 27 Juni , 2006 Rapport Share Postad 27 Juni , 2006 Ja det går på 0.25/0.50 men det går inte snabbtDu får 1 Vip om potten blir 7 euro eller mer, 1 Vip är Max oavsett pottens storlek, du behöver bara få kort för att få Vip Men potten måste alltså bli större än 7 euro för att jag ska få en VIP? Och man kan alltså inte få mer än 1 VIP på en hand oavsett hur mycket det ligger i potten? Exakt 7 euro eller mer för en vip, du kan inte få mer än en vip på de flesta b2b sajterna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
himmelsdyk Postad 1 September , 2006 Rapport Share Postad 1 September , 2006 Gäller den här fortfarande. Den ligger kvar på om man klickar på heypokerbanern på förstasidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HeyJohan Postad 1 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 1 September , 2006 Ja, den ska gälla fortfarande. Efter helgen kommer den dock att ändras. Mvh Johan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts