HeyJohan Postad 21 April , 2006 Rapport Share Postad 21 April , 2006 Frågor och svar kring PFNU1000 Vi tänkte att eventuella frågor kring det nya bonuserbjudandet PFNU1000 som ger 100%, max €1.000 kan tas i den här tråden. Info kring själva erbjudandet hittar du här. Mvh Johan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joggystyle Postad 21 April , 2006 Rapport Share Postad 21 April , 2006 edit* Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ricba640 Postad 21 April , 2006 Rapport Share Postad 21 April , 2006 Johan...jag reggade ett konto med gammla pf koden igår.......har dock inte satt in några pengar ännu.....finns det någon möjlighet att ändra/göra om detta till det nya erbjudandet? //Richard Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 22 April , 2006 Rapport Share Postad 22 April , 2006 Hur är det om man inte hinner spela alla händer som man har satt in för? Får man ut summan motsvarande hur många händer man har spelat eller är det en allt eller inget bonus? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HeyJohan Postad 22 April , 2006 Författare Rapport Share Postad 22 April , 2006 ricba640: Nej, tyvärr det går inte. Alternativet är att skicka ett mail till support@heypoker.com och be dem stänga ditt nuvarande konto med anledningen som du nämnde för mig - att du vill ändra första koden. ebisumaru: Man får ut bonusen i steg om €100. För varje 1200 VIP som man har spelat ihop så får man €100. Så om du sätter in maxbeloppet, men av någon anledning bara spelar ihop 6001 VIP så får du ut €500. Mvh Johan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rockefeller Postad 23 April , 2006 Rapport Share Postad 23 April , 2006 Schysst! Ska bara klara några tentor, sen jävlar ska jag fixa denna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hajen04 Postad 23 April , 2006 Rapport Share Postad 23 April , 2006 Hur länge kommer ni ha den här bonusen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HeyJohan Postad 24 April , 2006 Författare Rapport Share Postad 24 April , 2006 hajen04: Man måste göra sin deposit senast 31 maj. Därefter har man 30 dagar på sig att cleara bonusen. Mvh Johan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bein Postad 24 April , 2006 Rapport Share Postad 24 April , 2006 hajen04: Man måste göra sin deposit senast 31 maj. Därefter har man 30 dagar på sig att cleara bonusen. Mvh Johan nu blev jag lite sugen på det här, dock är det väll rätt jobbigt att få ihop 12k VIP? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
theraven Postad 24 April , 2006 Rapport Share Postad 24 April , 2006 HeyJohan jag jobbar för tillfället på den äldre bonusen, 200€mot 2000 VIP. Jag hoppas att den inte nollställs nu eller nåt.. men det jag främst undrar är om man får ut den bonusen i klumpar om 10€ för varje 100VIP jag fått eller får jag allt på en gång när jag kommit upp i 2000VIP? Och kom ihåg att jag då snackar om den äldre bonusen. mvh Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-Lime- Postad 24 April , 2006 Rapport Share Postad 24 April , 2006 va lång tid kan det ta att klara denna på NL 0.25/0.50 om det ens går vid 250$ insättning Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HeyJohan Postad 24 April , 2006 Författare Rapport Share Postad 24 April , 2006 Bein: -Är det jobbigt att äta mycket tårta? Ja, men det är ju så gott hela vägen. -Är det jobbigt att cleara en bonus? Ja, men det är ju så kul att spela poker. theraven: Nejdå, den nollställs verkligen inte. Du får hela bonusen på en gång och om du inte hinner cleara hela så får du €10 per 100 VIP. -Lime-: Kan inte svara på hur lång tid det tar, men om du gör en insättning på €250 så är det max €250 som du kan få ut i bonus eftersom den är på 100%. Det ska inte ta så lång tid. Mvh Johan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
andiegirl Postad 25 April , 2006 Rapport Share Postad 25 April , 2006 Hur ser keyholdern ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 25 April , 2006 Rapport Share Postad 25 April , 2006 Får man VIP för SnG/MTT/privata MTT? För Pokerforum ONLINE? Hur beräknas VIP:en? Och hur beräknas VIP:en för cash games? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 25 April , 2006 Rapport Share Postad 25 April , 2006 Får man VIP för SnG/MTT/privata MTT? För Pokerforum ONLINE? Hur beräknas VIP:en? Och hur beräknas VIP:en för cash games? Ja, du får VIP för turneringsinköp, även för pokerforum.nu online. Läs mer på heypoker.com. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-Lime- Postad 26 April , 2006 Rapport Share Postad 26 April , 2006 räcker det med att bli given kort för att klara rakade händer eller behöver man spela in dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HeyJohan Postad 26 April , 2006 Författare Rapport Share Postad 26 April , 2006 Det räcker med att du får kort. Sen är vi nöjda Mvh Johan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-Lime- Postad 26 April , 2006 Rapport Share Postad 26 April , 2006 nej men va skönt då Läste ang raken men de klickade aldrig till i huvudet så tänkte de va lika bra att fråga. då signar jag nog upp mig snart då. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kung Postad 29 April , 2006 Rapport Share Postad 29 April , 2006 Jag har Heypoker installerat på datorn, men inget konto. Måste ja ta bort det innan ja signar upp via länken från PF ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
poddan Postad 30 April , 2006 Rapport Share Postad 30 April , 2006 Har pf ingen annan first deposit code? Spela 1200 vip gör man inte liksom inte på ett par dagar om man spelar s&g spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HeyJohan Postad 30 April , 2006 Författare Rapport Share Postad 30 April , 2006 Kung: Nejdå, låt klienten ligga kvar. Det spelar ingen roll om du installerar den före eller efter att du reggar kontot. poddan: Nej tyvärr, inte i dagsläget. Mvh Johan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 2 Maj , 2006 Rapport Share Postad 2 Maj , 2006 Nån som har en aning ungefär hur många VIP man får för 8000 händer på 1/2€ resp 2/4€ full ring FL? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kalfir Postad 3 Maj , 2006 Rapport Share Postad 3 Maj , 2006 Kan man använda VIP poängen efter att man fått bonusen i VIP shopen??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hf89fc Postad 3 Maj , 2006 Rapport Share Postad 3 Maj , 2006 Det räcker med att du får kort. Sen är vi nöjda Mvh Johan så det är "bara" att spela 12 k händer så är det fixat ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kalfir Postad 3 Maj , 2006 Rapport Share Postad 3 Maj , 2006 Det räcker med att du får kort. Sen är vi nöjda Mvh Johan så det är "bara" att spela 12 k händer så är dt fixat ?? Förmodligen så ska det även genereras en VIP också vilket sker när potten är på $7 eller mer har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts