robin- Postad 21 April , 2006 Rapport Share Postad 21 April , 2006 Den sjukaste folden jag gjort på länge. Har ingen fet bankrulle så jag ville inte förlora. Kändes verkligen som att han hade AA. Kunde fan inte sova efter detta. Giv-ID: 261191510 Bords ID: -11032955 Spelsätt: Spel om pengar Bord - namn: Roseau-22 Speltyp: Hold'em Blindar: $0.05/$0.10 Insatser: $0.10/$0.10 Valuta: USD Startdatum: 2006-04-20 GMT Starttid: 22:04:51 GMT Bordsplacering: rom54 sitter på stol 2 med $10.55. tikitpapourl sitter på stol 3 med $35.55. hotbitch sitter på stol 4 med $7.40. valwarknight sitter på stol 5 med $6.49. Dnulkram sitter på stol 6 med $9.10. Lägga blindar: Knappen är vid stol 2. tikitpapourl lägger den lilla blinden på $0.05. hotbitch lägger den stora blinden på $0.10. Ge hålkorten: rom54: -- -- tikitpapourl: -- -- hotbitch: -- -- valwarknight: -- -- Dnulkram: Kd Ks Före floppen: valwarknight höjer $6.49. Dnulkram lägger sig. rom54 lägger sig. tikitpapourl synar $6.44. hotbitch lägger sig. Floppen (10h 7s Kc 5h 3h): Kortvisning: valwarknight visar 2d 2h. valwarknight har 2d 2h 7s 10h Kc: Par tikitpapourl visar 9c 9h. tikitpapourl har 7s 9c 9h 10h Kc: Par Pott - sammandrag: Hela potten: $13.08 tikitpapourl vinner $12.56. Husprovision: $0.52 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joe_21 Postad 21 April , 2006 Rapport Share Postad 21 April , 2006 In med degen! Hur kan du ens FUNDERA på att folda KK på sån microlimit? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sansrom Postad 21 April , 2006 Rapport Share Postad 21 April , 2006 Ja, det var den sämsta folden jag sett på länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
robin- Postad 21 April , 2006 Författare Rapport Share Postad 21 April , 2006 mm, men min bankrulle ligger på 30$ så jag är jäävligt rädd att förlora den. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Maple Postad 21 April , 2006 Rapport Share Postad 21 April , 2006 mm, men min bankrulle ligger på 30$ så jag är jäävligt rädd att förlora den. Det är mer sannolikt sådana foldar som gör att din pokerkassa sinar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
robin- Postad 21 April , 2006 Författare Rapport Share Postad 21 April , 2006 japp, fyfan. alltså jag är helt jävla förstörd. vafan tänkte jag på? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sansrom Postad 21 April , 2006 Rapport Share Postad 21 April , 2006 Om du spelar förlorande poker spelar det ingen roll om din bankrulle ligger på $10 eller $10000000000. Möjligtvis ger ditt spel dig lite fler timmar för pengarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 21 April , 2006 Rapport Share Postad 21 April , 2006 Tryck in degen bara på den nivån (om du inte har en überread). http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=24068 Då du visar Resultatet direkt så kanske Resultat-forumet passar bättre? MVH //KF Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ThePunk Postad 21 April , 2006 Rapport Share Postad 21 April , 2006 mm, men min bankrulle ligger på 30$ så jag är jäävligt rädd att förlora den. Det går inte spela bra poker om du hela tiden är rädd att förlora. japp, fyfan. alltså jag är helt jävla förstörd. vafan tänkte jag på? Inte alls? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HeyJoe Postad 23 April , 2006 Rapport Share Postad 23 April , 2006 Robin. - Inte för att vara nedlåtande på något sett, men dina $30 du har på pokerkontot kan du ju inte kalla en bankrulle som du är "jäävligt rädd att förlora". Jag menar att om man är så rädd för att förlora så lite pengar, så tror jag inte att man har något "poker-psyke" Kanske är det så att du inte har en egen dator/internet hemma i en sos-lägenhet, utan sitter nånstans och gratissurfar. Då kan jag kanske förstå att $30 är en hel del pengar. Inget av ovanstående är menat att provocera. Bara en spontan reaktion skriven av ren välvilja. PS. KK lägger man ALDRIG i micro-limit preflop. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr.asdf Postad 23 April , 2006 Rapport Share Postad 23 April , 2006 inte ens om fi inte spelat en endaste hand på 5h förutom på BB å kör all-in preflop? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr Black Postad 23 April , 2006 Rapport Share Postad 23 April , 2006 $9 är ett mål mat på McDonalds.. skulle tänka noga innan jag stämplar där då! Eller inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 23 April , 2006 Rapport Share Postad 23 April , 2006 Bara jag som ser ironin i inlägget? Det här är ett typiskt PF inlägg dock...LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Okok Postad 23 April , 2006 Rapport Share Postad 23 April , 2006 Bara jag som ser ironin i inlägget?Det här är ett typiskt PF inlägg dock...LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DonkeyKlonk Postad 24 April , 2006 Rapport Share Postad 24 April , 2006 ahahahhaha...hahahhahahahah...herregud... vad är detta? hahahha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MajkTheBike Postad 24 April , 2006 Rapport Share Postad 24 April , 2006 Helt rätt 9999 av 10000 gånger sittar FI med AA när han gör en sådan monsterhöjning på microlimit. Att han inte hade AA var bara ren otur, fortsätt folda KK! /D. Glimne Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts