minucci Postad 21 April , 2006 Rapport Postad 21 April , 2006 Du gjorde helt rätt att syna tycker jag. Detta är bara en av gångerna när FI lyckas få en perfekt flopp men han hade säkert ställt med JJ,QQ och KK med så i längden så vinner du. Ja, När man bettar, blir raisad, reraisar och sen blir satt all in på en sån bräda pluss dom djupa stackarna så har dom säker JJ, QQ eller KK jätteofta.... Och då är AA oslagbara.. Citera
brut Postad 21 April , 2006 Rapport Postad 21 April , 2006 Nidson och Kengus. Ja inte för att jag kan utesluta A8o men det handlade inte om det. Citera
Kengus Postad 21 April , 2006 Rapport Postad 21 April , 2006 Nidson och Kengus.Ja inte för att jag kan utesluta A8o men det handlade inte om det. Det handlade om trolighet tt kontra a8. Jag höll med om att a8 blir mindre trolig iom off. Av ditt inlägg att döma är sannolikhet för a8 off 0% då det inte går att tolka ett sådant underbart citat som nedanstående på annat sätt: "Menar du att han ska syna preflop med A8o, människa?" Sagt om en internetspelare som synar en 3bb-raise på sb. Men om du tycker det handlade om något annat får du gärna berätta. Citera
brut Postad 21 April , 2006 Rapport Postad 21 April , 2006 Det var ju så att du tyckte att a8 var troligare än TT. Det var det jag reagerade mot men skit samma. Ha det Citera
Recommended Posts