Ceritus Postad 14 Maj , 2006 Rapport Postad 14 Maj , 2006 Är den värd att satsa på trotts lite strul med support? Eller ska jag ge mig på någon annan istället? Citera
Flesh2Flesh Postad 14 Maj , 2006 Rapport Postad 14 Maj , 2006 Gillar du att köra på Prima tycker jag du skall satsa på den... bonusar på prima brukar ju inte vara så jättevanliga. Jag fick min bonus efer ett mail till dom (iof spelade jag nästan dubbelt så många händer som behövdes...) Citera
Patte_p Postad 15 Maj , 2006 Rapport Postad 15 Maj , 2006 Visst tusan är det en enkel bonus att cleara, men precis allt annat krånglar med dem, utbetalningen av bonusen, utbetalningen av pengarna etc etc. Citera
dannnne88 Postad 30 Maj , 2006 Rapport Postad 30 Maj , 2006 har gått 2dagar för mig nu och inte fått någon bonus än hur länge tog de för er att få den? nån som vet om det är ok att casha ut även om jag inte fått ut bonusen, vill ju inte bli av med den för att ja cashat ut om man inte får göra det Citera
dannnne88 Postad 30 Maj , 2006 Rapport Postad 30 Maj , 2006 har gått 2dagar för mig nu och inte fått någon bonus än hur länge tog de för er att få den? nån som vet om det är ok att casha ut även om jag inte fått ut bonusen, vill ju inte bli av med den för att ja cashat ut om man inte får göra det Citera
JGrande Postad 31 Maj , 2006 Rapport Postad 31 Maj , 2006 snetreff säger: Jag har fått bonusen och cashade ut för två dagar sedan. Nu finns det inte längre möjlighet att avbryta withdrawen, men pengarna finns ändå INTE på Neteller. Har mejlat supporten utan att få svar. NÅgon annan som råkat ut för detta? Fick du pengarna till slut? Jag har exakt samma problem med WildJackPoker, pengar har inte kommit till NETeller på 2 dagar.. Citera
dannnne88 Postad 1 Juni , 2006 Rapport Postad 1 Juni , 2006 Kom just hem från skolan och hade tänkt logga in på mitt riverbelle konto och lira lite poker men då har mitt konto blivit avstängt pga säkerhetsskäl jag har bara ett konto där har samma alias som alla andra prima rum, varför skulle dom då stänga ner det? har mailat men inte fått nåt svar än, får fan panik nu, hade ju 1000$ där och det är rätt mycket pengar för mig Citera
johansen Postad 4 Juni , 2006 Rapport Postad 4 Juni , 2006 Vågar man ge sig på denna? Verkar ju tjorva för alla, men finns inte så många bra bonusar när för 0.25/0.5 spelare. Citera
dannnne88 Postad 4 Juni , 2006 Rapport Postad 4 Juni , 2006 johansen säger: Vågar man ge sig på denna? Verkar ju tjorva för alla, men finns inte så många bra bonusar när för 0.25/0.5 spelare. Om du orkar med allt problem som det kan bli med utbetalningen av bonusen, utbetalningen av dina pengar osv så visst kör på den men se till att inte ha två alias på prima dom stängde ner mitt account pga de men kommer förhoppningsvis få igen mina pengar Citera
mattdamon47 Postad 6 Juni , 2006 Rapport Postad 6 Juni , 2006 Är tydligen 1125 händer man ska lira nu, eller så kanske det har varit så hela tiden, jag trodde iaf det var 8x och inte 9. Citera
GiLLo Postad 6 Juni , 2006 Rapport Postad 6 Juni , 2006 Skit i den här sajten. Har bara haft strul från första början med den. Har fortfarande cash där inne som dom vägrar skicka ut till neteller fastän efter minst 6-7 mail. Citera
zlop Postad 20 Juni , 2006 Rapport Postad 20 Juni , 2006 hur är det då? Får man ha tagit andra prima bonusar? Eller bryr de sig? Eller är det vissa pokerrum man inte får ha clearat bonusar innan på. Citera
Zidde Postad 20 Juni , 2006 Rapport Postad 20 Juni , 2006 Den var inga problem för mig, spelade alla mina raked på NL20 och fick bonusen efter 2 mail, eftersom det verkar vara nåt fel på deras autokreditering. Citera
Recommended Posts