Gå till innehåll

RiverBellePoker.com - Signup 50% max $100


lundaliraren

Recommended Posts

  • Svars 62
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ni som lirat bonusen, kan ni bekräfta att det är 875 raked hands som gäller för att bonusen på 125$ ska utbetalas?

 

Och när bonusen betalats, då är det okej att plocka ut den till neteller igen? Inga omsättningskrav och sånt tjafs?

 

Litar inte för fem öre på primasajterna nämligen, körde stanjames bonusen och då fick jag lira närmre 2000 raked hands innan den betalades ut, trots att kravet bara var 500.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ni som lirat bonusen, kan ni bekräfta att det är 875 raked hands som gäller för att bonusen på 125$ ska utbetalas?

 

Och när bonusen betalats, då är det okej att plocka ut den till neteller igen? Inga omsättningskrav och sånt tjafs?

 

Litar inte för fem öre på primasajterna nämligen, körde stanjames bonusen och då fick jag lira närmre 2000 raked hands innan den betalades ut, trots att kravet bara var 500.

 

Det är 875 raked hands,bonusen får du nästa dag,du behöver inte skicka nåt mail kommer in automatiskt.

Sen är det bara att plocka ut pengarna om du vill.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad sjutton kollar in Riverbelles hemsida nu och där står nu att bonusen måste clearas 9ggr istället för 7 som det stod när man reggade sig :( ,va e det som gäller egentligen ,har ett mail från dom där jag frågade om jag var berättigad till att spela den sign up bonusen och där uttrycker dom sig klart och tydligt att det gick bra, med kraven att man skulle spela 7ggr raked hands så det måste väl va det som gäller,sjutton annars när jag har 75 raked kvar att behöva jobba till sig ytterligare 250 händer :x

nån som vet?

känns som detta kan bli lite diskussioner om när man väl mailar supporten att man uppnåt dom 875 handerna som kravet var när jag reggade mig.

nån som vet nått mer?

Tompa

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

om det var 7x du fick när du signade upp så måste det vara denna du ska få tycker jag.

skicka ett mail när du har clearat den med en kopia på det mailet där de säger att det är 7x som gäller inkl ärendenummret som brukar vara på supportmail, så är du på den säkra sidan .

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sitter också och väntar på signupen från riverbelle, har spelat mina 875 händer för betydligt mer än 48 timmar sedan, vilket är den tid det tar att betala ut bonusen enligt deras support.

 

Har mailat dem ett par ggr men för det första ska man vara glad om de överhuvudtaget svarar, för det andra svarade de mig med fel namn?! och för det tredje så är deras uttömande svar på problemet att jag måste vänta 48 timmar. Hmmmmm, känns som att man kan se i stjärnorna efter de pengarna....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har bara positivt (ännu ) att säga om riverbelle :D ,,,

Klarade kraven i går kväll på 875 händer och i morse satt $100 på kontot utan att jag gjorde nått :lol: ,,,,

saknade dock dom $25 för att man satte in via NETeller,mailade dom och fick svar inom ett par timmar att dom $25 kan ta upp till 48 timmar att få medans sign up bonusen är automatisk utbetalning på :P ,

så det e bara att sätta sig och lira igen och vänta på dom $25 trillar in åxå

Tompa

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eftersom jag inte är så insatt i bonusar, så är det oklart för mig vad det betyder. Men ni som har fixat den borde väl veta?

 

Så här står det:

 

A Player must rake an amount equivalent to the sum total of the Sign-Up Bonus and Additional Sign-Up Bonus nine times at the Poker Room** within 30 days of the first deposit before the Sign-Up Bonus and/or Additional Sign-Up Bonus will be deposited into his or her Poker Room account.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

maxbonusen om du använder netteller blir 9*125 = 1125 rejkade händer, vad soim räknas som en rejkad hand och vilka limits som kvalificerar är nog definierat vid ** paragrafen men det brukar vara att en hand ska rejkas 25c för att räknas, vad de har för limitkrav vet jag inte

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mailade supporten och sa att jag klarat av bonusen. Fick svaret: "Kindly note Niklas that all bonus crediting to your Poker account is done via an Automated Crediting System and can take no more than 48 hours to credit your account once you have met the Raked Hand requirement."

 

Runt klockan 12 har det gått 48h så jag får se om något händer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Funkade klockent för mig beövde inte ens maila dom om sign up bonusen ,kom som sagt automatiskt,dock inte NETeller bonusen so jag mailade om där dom sa att den normalt betalas ut inom 48 timmar men den gjorde inte det så jag mailade igen och fick den direkt

Tompa

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det nån som fått ut sina pengar från dem till neteller?

 

Just nu är riverbelle absolut etta på min lista över skumma prima-sajter, först fick jag maila dem hur många gånger som helst för att få bonusen, och nu är det samma visa när jag ska ha ut pengarna.

 

Pengarna är dragna från riverbelle men de har definitivt inte dykt upp på netellerkontot. Supporten säger varje gång jag mailar dem att jag ska vänta i 12 timmar så kommer pengarna, börjar bli lite tjatigt att höra det för typ femte gången i rad.

 

Så vad jag vill ha sagt är, se upp för riverbelle.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...