lundaliraren Postad 21 April , 2006 Rapport Postad 21 April , 2006 Hej River Belles bonus är rätt lockande: Sign-up bonus: 50% upp till $100, sätter man dessutom in med bl a NETeller får man ytterligare $25, dvs totalt $125 i bonus. Kravet är att spela 875 raked hands (x7), rakeade händer räknas som det brukar på Prima, dvs från 25 cent och uppåt. Går ganska lätt att fixa på FLT 0.25/0.50. Vad som är lite trist är att på deras hemsida står det att man inte får ha tagit någon annan Prima-bonus Jag mailade och hörde mig för, sa att jag tagit några andra Prima-bonusar. De svarade att det var ok att ta deras med Citera
stugan Postad 22 April , 2006 Rapport Postad 22 April , 2006 Nån som lirat denna och vet att den är ok utan strul? Hur snabbt går cashout till neteller? Citera
caam Postad 22 April , 2006 Rapport Postad 22 April , 2006 Jag har gjort den utan strul(andra Prima bonusar innan) Cashout till neteller tog 2 dagar om jag minns rätt. Citera
Tompa66 Postad 22 April , 2006 Rapport Postad 22 April , 2006 Såg åxå denna sign up bonus blev gott sugen så jag satte in $200 sedan såg jag som ni säger att man inte får bonusen om man haft en sign up bonus innan på Prima, men ni verkar säkra på att det funkar ändå inte så kul att sitta och lira för en bonus och så visar det sig att man inte får den så ni som clearat den skriv gärna och berätta om ni fick ut den, även om det finns nån som inte fått ut den så man vet att det kan strula Mvh Tompa66 Citera
stugan Postad 22 April , 2006 Rapport Postad 22 April , 2006 kan man göra den och casha ut samma dag? Citera
lundaliraren Postad 22 April , 2006 Författare Rapport Postad 22 April , 2006 Tompa Maila dem innan du börjar spela och hör dig för. Jag fick klartecken via mail och satte sedan in stålar. ...det är rätt lätt att skaffa sig rakeade händer, det räcker att du får kort och att potten överstiger 5 dollar. Du kan kasta dig preflop och ändå få en rakead hand. Citera
Tompa66 Postad 22 April , 2006 Rapport Postad 22 April , 2006 Lundaliraren,,jodå vet att Prima har rätt lätta sign ups bonusar eftersom jag clearat många av dom, tyvärr missade jag kraven som alltid e lite undanskymda står ju naturligtvis inte på första sidan vad kraven är utan där brukar bara stå sätt in så och så mycket så får du denna bonusen,,, men skall skicka ett mail till dom och höra mig för,, har dock lirat ca 50 händer redan men kostar inget att fråga och skulle dom säga nej så e det ju bara att ta ut pengarna igen tillbax till NETeller Mvh Tompa Citera
stugan Postad 22 April , 2006 Rapport Postad 22 April , 2006 fick svar från de nyss och jag fick inte köra den bonusen pga jag gjort andra prima bonusar... Citera
Tompa66 Postad 22 April , 2006 Rapport Postad 22 April , 2006 Ok Stugan, tackar för att du talade om hur det låg till då blir det nog att ta ut pengarna i morgon igen om man får samma svar ,, för varför skall man inte kunna spela på ett annat prima nätverk och dra in bonusen ?kolla på B2B nätverket där funkar det ju hur bra som helst Mvh Tompa Citera
stugan Postad 23 April , 2006 Rapport Postad 23 April , 2006 Det verkade lugnt nu efter lite tjaffs. De trodde jag menade gaming club bonusen eller nåt. Iaf så verkar det vara ok. Måste man använda nån kod eller mailar man de när man är klar bara? Citera
lundaliraren Postad 23 April , 2006 Författare Rapport Postad 23 April , 2006 Ingen kod behövs. Ett mail till supporten när händerna är avklarade brukar ju aldrig vara fel. Citera
Tompa66 Postad 23 April , 2006 Rapport Postad 23 April , 2006 skumt skickade ett mail om frågan om sign up bonusen i går men har inte fått svar ännu ,,men det kanske tar lite tid från supporten? Tompa Citera
stugan Postad 23 April , 2006 Rapport Postad 23 April , 2006 Hur är det att cleara denna på 0.1/0.25? Citera
Vicious Postad 23 April , 2006 Rapport Postad 23 April , 2006 Riverbellepoker siten som gud glömde. Jag har spelat den där bonusen och kommer aldrig att bli mig själv igen. Citera
Tompa66 Postad 24 April , 2006 Rapport Postad 24 April , 2006 Ytterligare en dag utan svar från supporten,,Stugan du hade åxå mailat dom hade jag för mig ,vilken mailadress skicka du till?? Vicious vad menar du med ditt inlägg,,är det ett skitrum eller vad antyder du tro? Mvh Tompa66 Citera
stugan Postad 24 April , 2006 Rapport Postad 24 April , 2006 Jag maila till den enda adressen jag hittade på sidan, support@riverbellepoker.com. Citera
Tompa66 Postad 25 April , 2006 Rapport Postad 25 April , 2006 Fick svar nyss ,och det var inga problem att få denna bonusen åxå ,+$25 för att man satte in med NETeller Tompa66 Citera
poker.erik Postad 26 April , 2006 Rapport Postad 26 April , 2006 att ni inte har tagit deras 10$ sign up någon gång i början av er poker-kariär.. Det hade jag tydligen och blev utan 125$ TROTS att jag mailade innan jag började spela på sidan och frågade om jag kunde få bonusen, fick då ett svar att det var inga problem.. men nu fick via mail efter att ha spelat 875 händer att jag inte kunde få den!! Citera
Tompa66 Postad 26 April , 2006 Rapport Postad 26 April , 2006 Då bör man väl bara skicka med bifogat mail man fick ifrån dom där dom uttryckligen säger att det e ok som bevis,, och står dom ändå på sig så får man väl hota med att man går vidare till något Forum och vidare att dom sedan svartlistas,,, för har för mig det finns nån sådan site där poker siter som inte sköter sig svartlistas Men det låter onekligen lite oroväckande det du säger Poker.Erik Citera
lundaliraren Postad 26 April , 2006 Författare Rapport Postad 26 April , 2006 Håller med dig Tompa66. Jag har påbörjat bonusen, går kass, har 450 raked nu men har loosat 30 dollar, trist om man ínte får bonusen i slutändan. Jag har i varje fall mailet kvar där de lämnar klartecken Citera
Flesh2Flesh Postad 1 Maj , 2006 Rapport Postad 1 Maj , 2006 Lirade 900 händer igår och imorse, får se om jag får bonusen. Orkade inte maila dom innan, men nu har jag gjort det... senaste bonusen jag fick från prima var typ 1 år sedan på gamla goda Expekt-tiden. Citera
dvdmicke Postad 2 Maj , 2006 Rapport Postad 2 Maj , 2006 Ni kommer att få eran bonus om ni inte har konto på följande: "you are more than welcome to play for our sign on bonus, as long as you have not received a sign on bonus with our other poker rooms, which are The Gaming Club Online Poker Room, and Lucky Nugget Online Poker" Citera
PLL Postad 2 Maj , 2006 Rapport Postad 2 Maj , 2006 Hur lång tid tog det innan ni fick bonusen? Har mailat men inte fått svar... Citera
Flesh2Flesh Postad 2 Maj , 2006 Rapport Postad 2 Maj , 2006 Ni kommer att få eran bonus om ni inte har konto på följande: "you are more than welcome to play for our sign on bonus, as long as you have not received a sign on bonus with our other poker rooms, which are The Gaming Club Online Poker Room, and Lucky Nugget Online Poker" Ok, har inte fått något svar än. TGC var nog den första sajten jag depositade på ($50 sommaren 2004), kommer inte ens ihåg att jag fick en sign-up bonus, men troligen fick jag väl 25-50 dollar... jaja, vi får se vad som händer.... Citera
snudde Postad 2 Maj , 2006 Rapport Postad 2 Maj , 2006 är det bara jag som inte lyckas ladda hem klienten? har försökt sen igår men får bara errormeddelande i browsern... Citera
Recommended Posts