Larsson Postad 21 April , 2006 Rapport Postad 21 April , 2006 Går av stapeln ikväll kl 20.00 i Västerås. Turneringen spelas live på ett pokerbord som är knutet till ett skin inom B2B. Inköp är €1000. Det finns 2platser kvar så om det är någon som är intresserad av att vara med och befinner sej i Västeråstrakten ikväll så skicka mej ett PM så berättar jag mer. Startmarker 5000 Blindsperioder 15min Citera
hankanbarahaQQ Postad 21 April , 2006 Rapport Postad 21 April , 2006 Akta riggen! Kommer man kunna följa turneringen via B2B? Citera
Larsson Postad 21 April , 2006 Författare Rapport Postad 21 April , 2006 Akta riggen! Kommer man kunna följa turneringen via B2B? Ja men bara genom det pokerrum som anordnar turneringen. Vill inte namnge det här då moderatorerna antagligen kommer stänga denna tråd. Jag skickar dej PM istället. Som jag nämnde ovan så finns det 2 platser kvar, det som krävs för att deltaga är: 1. Måste befinna sig i Västerås ikväll kl 20.00 2. Inköp av tureringen gör man på B2B och det aktuella pokerrumet som vilken turnering som helst men den spelas alltså på ett irl pokerbord med touchscreens. Citera
hf89fc Postad 21 April , 2006 Rapport Postad 21 April , 2006 förstår inte så bra med det värkar häftigt Citera
gdaily Postad 21 April , 2006 Rapport Postad 21 April , 2006 Varför skulle vi låsa den tråden, nämn gärna vilken sajt det är! Kan ni dessutom ta lite foton och lägga upp från tävlingen, skulle vara intressant (har du inget ställe att lägga foton så kan ni maila till mig). Kanske vore en nyhet för poker.se också, får se... Citera
hankanbarahaQQ Postad 21 April , 2006 Rapport Postad 21 April , 2006 http://www.toprankedpoker.com Turneringen heter tydligen "onskanII" och hittas i turneringslobbyn. Citera
Larsson Postad 21 April , 2006 Författare Rapport Postad 21 April , 2006 Vi återkommer med resultat och bilder Citera
serenity Postad 21 April , 2006 Rapport Postad 21 April , 2006 Trevligt! Snåla inte med bilderna nu bara. Citera
Blado Postad 21 April , 2006 Rapport Postad 21 April , 2006 låter sjukt coolt slippa långsamma blandningar osv. det där verkar vara nöten. Hur fungerar det med marker och sånt? man skriver in det antar jag? Citera
Larsson Postad 22 April , 2006 Författare Rapport Postad 22 April , 2006 låter sjukt coolt slippa långsamma blandningar osv. det där verkar vara nöten. Hur fungerar det med marker och sånt? man skriver in det antar jag? Tanken är att varje bord skall vara kopplat till ett unikt bord hos något pokernätverk i framtiden. För tillfället har vi bara ett demobord så det går bara att spela turneringar som skapas av Top Ranked Poker och bordet står i en lokal i Västerås. Vi kommer anordna turneringar varje kväll med varierande buy-in, startmarker & blindsperioder så om det finns intresse att delta så skicka mej ett PM eller maila info@toprankedpoker.com. Eftersom vi bara har ett bord i nuläget så är max antal deltagare 8st per turnering. Citera
eurythmech Postad 22 April , 2006 Rapport Postad 22 April , 2006 Körde inte U2 Poker något liknande för nån månad sedan? Citera
Larsson Postad 23 April , 2006 Författare Rapport Postad 23 April , 2006 Blev det några bilder? Bilder och lite info kommer i veckan. Citera
sataan Postad 23 April , 2006 Rapport Postad 23 April , 2006 Går av stapeln ikväll kl 20.00 i Västerås. Turneringen spelas live på ett pokerbord som är knutet till ett skin inom B2B. Inköp är €1000. Det finns 2platser kvar så om det är någon som är intresserad av att vara med och befinner sej i Västeråstrakten ikväll så skicka mej ett PM så berättar jag mer. Startmarker 5000 Blindsperioder 15min de här va grymt kul undrar vem som vann....hehehe Citera
Recommended Posts