Mr_Hansen Postad 21 April , 2006 Rapport Share Postad 21 April , 2006 Tillåter partynätverket att man spelar på både empire och party samtidigt under samma namn? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hf89fc Postad 21 April , 2006 Rapport Share Postad 21 April , 2006 Tillåter partynätverket att man spelar på både empire och party samtidigt under samma namn? Maila och fråga Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jason Postad 21 April , 2006 Rapport Share Postad 21 April , 2006 Nej, tror inte det ens det går att starta båda klienterna samtidigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
13_Outs Postad 21 April , 2006 Rapport Share Postad 21 April , 2006 Hmmm vet inte hur det är nuglängre men för länge sedan satte jag mig vid samma bord när jag spelade på båda klienterna. Det fanns nämnligen inte så många bord och jag hade inte fattat att dom var samma nä'tverk. Är nog fixat nu dock hoppas jag. /A Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BnasFlames Postad 21 April , 2006 Rapport Share Postad 21 April , 2006 Nej, tror inte det ens det går att starta båda klienterna samtidigt... nej det stämmer. Inte sedan empire uppgraderade sin klient. Konstigt värre om de inte har samma spelare ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr Zero Postad 21 April , 2006 Rapport Share Postad 21 April , 2006 Nej, tror inte det ens det går att starta båda klienterna samtidigt... nej det stämmer. Inte sedan empire uppgraderade sin klient. Konstigt värre om de inte har samma spelare ??? Numera har dom samma. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr_Hansen Postad 22 April , 2006 Författare Rapport Share Postad 22 April , 2006 Kommmer att spela med klienterna på olika datorer samtidigt, hur tror ni det funkar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Batch Postad 22 April , 2006 Rapport Share Postad 22 April , 2006 Det kommer garanterat att fungera. Frågan är dock om det är så omtyckt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pop1 Postad 22 April , 2006 Rapport Share Postad 22 April , 2006 Jag har fått detta svar i natt från Partygaming. Dear Peter, Thank you for contacting us. As partypoker.com and empirepoker.com websites share the same gaming platform, you will not be allowed to have an account with empirepoker.com. You can have only one account, the other account has to be closed, if any. There are a number of sites that are powered by the poker system of PartyGaming. All promotions and policies are specific to each site. Thank you for choosing us as your online gaming site! Ravindra PartyPoker Customer Care. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kioskveltare Postad 22 April , 2006 Rapport Share Postad 22 April , 2006 Intressant, jag fick just följande svar från supporten på Empire. Thank you for contacting us. A player can have an account at EmpirePoker.com even if he has an existing account a PartyPoker.com . We have joined hands with the worldýs largest online poker room PartyPoker.com thereby sharing tables with them. Thank you for choosing us as your online gaming site! HimaG Poker Customer Care Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts