Mjukis Postad 20 April , 2006 Rapport Postad 20 April , 2006 Tänkte lägga upp turnerings schema för Maj snart. Har ni några önskemål och tankar kring det så kom med dom här. Inköp, texas, omaha, mörk, stud? Nån mindre rankingserie där top 10 får spela månadsfinal med lite extra i potten, blir iof samma 10 som är med på övriga turneringar men något åt det hållet. Citera
baros_milan Postad 21 April , 2006 Rapport Postad 21 April , 2006 ja kommer hem i maj.... kan vi inte ha en majbrasa för theo o sen en bounty på theo när ja kommer hem...den som slår ut mig får 500... o sen kan vi ha en turnering som heter Theos Lag Turnering, 1000-50 per lag.... fyra i varje... Laget som skrapar ihop mest poäng tar hem pris_summan... om det skulle bli många lag kanske tvån kan få en slant osså... laget som vinner får själva göra upp hur dom ska fördela pengarna men detta ska göras innan turneringen... bling bling Citera
Mjukis Postad 21 April , 2006 Författare Rapport Postad 21 April , 2006 Kanske döpa om klubben till TheoPoker eller liknande? Citera
baros_milan Postad 21 April , 2006 Rapport Postad 21 April , 2006 ja det skulle säkert locka mer folk:) okej det var ingen bra ide med lagtävling då??????¨ tomte per asså... Citera
Mjukis Postad 21 April , 2006 Författare Rapport Postad 21 April , 2006 Jo det lät faktiskt intressant, kanske försöka bjuda in någon annan klubb oxå. Citera
baros_milan Postad 22 April , 2006 Rapport Postad 22 April , 2006 jaa det låter asså... o sen borde det ju inte vara några problem att få ihop en 5-6 lag asså.... Citera
Willy_Wonka Postad 23 April , 2006 Rapport Postad 23 April , 2006 Lagpoker är mkt intressant! Sen tycker jag schemat som varit var mycket bra, Hold 'em blandat med Omaha. Jag tror inte intresset skulle öka precis om vi skulle försöka oss på stud eller nån annan seg pokervariant. Har inte varit med på så många turneringar, men det är iaf mina cent. Citera
baros_milan Postad 24 April , 2006 Rapport Postad 24 April , 2006 jaaaa lagpoker e nice... synd bara att det inte e nån annan som e sugen...dålig respons i alla fall.... bling bling Citera
Katsouranis Postad 24 April , 2006 Rapport Postad 24 April , 2006 klart vi ska lira lagpoker för sate, ta tag it nu så vi kan lira innan sommarn kommer Citera
baros_milan Postad 24 April , 2006 Rapport Postad 24 April , 2006 bra christos:) blir væl grekland vs sverige haha... joo det ska bli i slutet av maj før då kommer ja hem:) Citera
OzzzaJa Postad 24 April , 2006 Rapport Postad 24 April , 2006 har aldrig lirat lagpoker, vet inte heller riktigt hur de funkar men skulle va grymmt å testa! Citera
Katsouranis Postad 25 April , 2006 Rapport Postad 25 April , 2006 hehe grekland vs sverige lol det skulle va nått jag mot resten av klubben(stora chanser man har o vinna) Citera
baros_milan Postad 26 April , 2006 Rapport Postad 26 April , 2006 well...mitt namn e grekiskt:) o jompa spelar ju lite grekisk fotboll på pokerbordet haha o sen tror ja ibbe kan vara grek för en dag osså Citera
Katsouranis Postad 26 April , 2006 Rapport Postad 26 April , 2006 hahaha a de stämmer asså bra tänkt där ditt namn e grekiskt jompa spelar som grekland spelar fotboll o ibbe kan va låtsas grek en dag. fan du e smart du Citera
jojje Postad 4 Maj , 2006 Rapport Postad 4 Maj , 2006 Är det klart vad det blir för turneringar i maj? Citera
OzzzaJa Postad 4 Maj , 2006 Rapport Postad 4 Maj , 2006 menar de.. ganska så tomt på sidan.. blir de nån lagturra eller? Citera
Mjukis Postad 4 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 4 Maj , 2006 Fixat! Lagt upp lite nya, förhoppningsvis roliga, turneringar. Citera
Mjukis Postad 4 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 4 Maj , 2006 Givetvis! Så fort du är med så klassas en turnering som slaskturre! Citera
Willy_Wonka Postad 4 Maj , 2006 Rapport Postad 4 Maj , 2006 Det ser bra ut. Fint jobbat Mjukis! Jag kommer nog försöka komma o slaska på ett par stycken. Citera
Ariados Postad 4 Maj , 2006 Rapport Postad 4 Maj , 2006 Deepstack och rebuy count me in... Skulle dock gärna se lite högre buy-in på deepstack kanske 550... eftersom det antagligen kommer ta lite tid så skulle det kännas bättre om det är lite mer pengar på spel så man (läs: jag) inte tappar koncentration.. men ja vet inte Citera
Mjukis Postad 4 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 4 Maj , 2006 Vill oxå ha högre buy in men sätter jag 500 kr så får vi nog spela själva tyvärr. Citera
jojje Postad 5 Maj , 2006 Rapport Postad 5 Maj , 2006 Deepstack 500:- och jag är på. Deepstackturneringen låter ju kul. samma blindstruktur och tidsperioder eller? Citera
Mjukis Postad 5 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 5 Maj , 2006 Samma struktur, jag skulle vilja ha en 500-800kr deepstack, just för koncentrationsmomentet som Ariados nämner. Citera
Recommended Posts