Komodo Postad 18 December , 2005 Rapport Postad 18 December , 2005 Finns kanske 500 pokersajter och alla utom några få har 5%rake/pott. Har dom inte snokat på varandra eller gjort ev avtal så är det ett extremt osannolikt sammanträffande. Citera
pokerponkass Postad 18 December , 2005 Rapport Postad 18 December , 2005 Det e väll klart att det är bra.. sen att jag har en mycket förmånöig rakeback då de gångerna potterna rakeas e ju trevligt med.. .men tyckte bara dte var konstigt.. eller kanske bar aja som tyckte det... vet inte om detta har hamnat rätt annars får modsen skicka dit det hör hemma... Jag signade nyligen upp på Battlefield poker (prima) och har änsålänge bara kört SH FL.. 2/4 och 3/6 .. och efter ett tag la jag märke till att vid 2/4 tas det bara rake om potten överstifer 20$ och vid 3/6 tror jag det låg kring 30$... är det så på alla Primas skins eller???.. tycker det verkar konstigt med tanke på att hälften av alla potter inte rakeas... någon? Är inte det bra isåfall? Sjukt bra att inte behöva betala rake upp till 20$.. Citera
Recommended Posts