Gå till innehåll

Snabb fråga från blivande bonushora


theraven

Recommended Posts

snabb fråga. när man bonushorar, kan man då bara göra en gång per nätverk? tex om jag spelat unibet kan jag då inte skaffa konto på bestpoker?

 

klickade på länken här via pokerforum och 'error occurred' eftersom jag

redan har konto på B2B. var också strul när jag gick från multipoker till

party poker då de samarbetade på den tiden.

 

PS. skrev samma fråga i bonus-avdelningen men den känns smått ohörd där. DS. :?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du kanske har bonushorat så mycket så du inte har koll på var du har varit ;)

 

nej denna bonushora föddes idag. satte in 200€ på heypoker - där det funkat fint f.ö.

kom på mig själv med att spela en 30€ HU SnG. tanklöst när jag mest är där för bonusen men jag satte manken till o tog hem den. dumt o förlora en sjättedel av sin nätrulle det första man gör..

 

blir väl o sänka sig till 0.5/1 FL eller? har hört att runt den nivån e exemplarisk för prostitution. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du kan ha ett konto på varje B2B skin och utnyttja alla bonusar som erbjuds per skin.

Tänk bara påatt du ska cleara en bonus på samma skin innan du hoppar på nästa, alltså lös först "first deposit" innan du kan börja räkna hem "reload" eller liknande.

Tänkvärt är också att du inte kan flytta pengar mellan alla skins inom B2B, utan måste ibland ta vägen via banken/Neteller eller liknande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

angående pengar, poker o girighet :lol: ; vet nån om det går att få rakeback från en sida på ett redan existerande konto?

 

jag har haft konto en lång tid på party men tänkte först nu börja multitabla 2/4 FL seriöst.

Så tanken är att spela flera timmar per dag o då vore det kul med rakeback.

 

Det var väl en tillåten fråga angående detta känsliga ämne? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

angående pengar, poker o girighet :lol: ; vet nån om det går att få rakeback från en sida på ett redan existerande konto?

 

jag har haft konto en lång tid på party men tänkte först nu börja multitabla 2/4 FL seriöst.

Så tanken är att spela flera timmar per dag o då vore det kul med rakeback.

 

Det var väl en tillåten fråga angående detta känsliga ämne? ;)

 

Party tillåter inte rakeback

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...