JNL Postad 14 April , 2006 Rapport Postad 14 April , 2006 Goddag! Spelar på Party nu och gillar verkligen att man kan ändra storleken på borden fritt, de har alltså inte någon eller några förinställda bordsstorlekar man måste välja mellan. Det är dock så att jag gärna skulle vilja fortsätta ta andra bonusar än Partys reloads. Då blir ju frågan om någon känner till andra sajter där man kan ändra storleken på ordet? Letar alltså inte efter sajter med miniwiew utan sajter där man kan ändra bordets storlek genom att "dra i hörnet". Tips någon? Citera
bzkt Postad 14 April , 2006 Rapport Postad 14 April , 2006 Vad jag vet är Party de enda man kan göra så hos. Citera
EL_FishkO Postad 14 April , 2006 Rapport Postad 14 April , 2006 vilka sajter har miniview då? alla prima, ladbrokes, ultimatebet, pokerchamps har en snygg variant också Citera
Mr Zero Postad 14 April , 2006 Rapport Postad 14 April , 2006 Vad jag vet är Party de enda man kan göra så hos. Och Empire. Borde gälla de andra partyskinsen också tycker man. Vet däremot inte hur frikostiga dom är med bonusar nu då Party äger allt. Citera
Recommended Posts