Gå till innehåll

SAJT: Pokerloco.com


pokergonzo

Recommended Posts

  • 2 months later...
  • 4 weeks later...

Hej! Är det nån som har koll på hur lång tid det tar att cleara deras 200%-bonus (upp till $500)? Är det värt att försöka på NL50?

Försökte uppskatta hur lång tid det skulle ta på NL50, 3 bord. Ungefär 70 timmar, kan detta stämma? (Bonus på $500 innebär att man måste spela in 5000 spelarpoäng..)

 

Någon måste väl ha erfarenhet av pokerloco?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej! Är det nån som har koll på hur lång tid det tar att cleara deras 200%-bonus (upp till $500)? Är det värt att försöka på NL50?

Försökte uppskatta hur lång tid det skulle ta på NL50, 3 bord. Ungefär 70 timmar, kan detta stämma? (Bonus på $500 innebär att man måste spela in 5000 spelarpoäng..)

 

Någon måste väl ha erfarenhet av pokerloco?

 

Jag spelade en del NL50 för att cleara denna bonus innan jag gick över till FL. Fick cirka 10 poäng per timme och bord. Knappa 170 timmar om du spelar 3 bord samtidigt med andra ord.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej! Är det nån som har koll på hur lång tid det tar att cleara deras 200%-bonus (upp till $500)? Är det värt att försöka på NL50?

Försökte uppskatta hur lång tid det skulle ta på NL50, 3 bord. Ungefär 70 timmar, kan detta stämma? (Bonus på $500 innebär att man måste spela in 5000 spelarpoäng..)

 

Någon måste väl ha erfarenhet av pokerloco?

 

Jag spelade en del NL50 för att cleara denna bonus innan jag gick över till FL. Fick cirka 10 poäng per timme och bord. Knappa 170 timmar om du spelar 3 bord samtidigt med andra ord.

 

Ouch!! det var verkligen för mycket.. Mycket bättre värde på B2B ju.. Men tack för svaret!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Supporten verkar död. Får själv inte något svar, och folk på bw.com gnäller också över att supporten slutat svara. Utan jättemycket kött på benen råder jag att avvakta att sätta in pengar där.

 

Update:

We apologize for the delay in getting back to you but we have been facing technical issues with our servers and as such have had many inquiries to deal with.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Supporten verkar död. Får själv inte något svar, och folk på bw.com gnäller också över att supporten slutat svara. Utan jättemycket kött på benen råder jag att avvakta att sätta in pengar där.

 

Update:

We apologize for the delay in getting back to you but we have been facing technical issues with our servers and as such have had many inquiries to deal with.

 

Fick samma svar som dig. Ongame-nätverket hade ju problem med bord som "frös" förra veckan. Jag spelade två gånger på bord som frös och totalt $350-$400 har försvunnit. Skickade två mail och efter 48 timmar fick jag samma svar som du quota där uppe. 48 timmar senare när jag inte fått tillbaka mina pengar frågade jag hur det går med mina pengar. Har skickat tre mail sedan dess och inte fått något svar. Som du säger är det folk på bonuswhores som gnäller över supporten som inte finns. Finns trådar på 2+2 också där folk har fått sina utbetalningar frysta, blivit tvugna att skicka in ID, fått bekräftelse att ID:t var okej för att sedan bli ignorerade av supporten och inte få ut sina pengar.

 

Jag är extremt trött på sidan nu och jag har spelat klart bonusen halvfärdig ungefär. Har 5000 poäng kvar och den clearas i en enda klump så det känns ju inte alltför skoj att lämna utan att få något av bonusen samt mina frysta pengar. Jag känner mig sjukt maktlös och vet inte vad jag ska göra. Drar jag från sidan har dom ju vunnit, stannar jag riskerar jag att få mer pengar spårlöst försvunna.

 

Är så sjukt trött på det här nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 5 months later...

Har precis clearat min bonus på Pokerloco, men nu uppstod ett litet problem!

Jag satt in pengarna med mitt vanliga Visa-kort, men nu när jag ska ta utt pengarna så finns det fyra alternativ, två stycken checkar, Neteller,Paypal.

 

Det står :"För att kunna göra uttag via Neteller måste du ha registrerat ditt Neteller konto via en insättning"

 

Kan jag sätta in en hundring från mitt Neteller-konto till Pokerloco och sedan ta ut resterande summa från Pokerloco?

 

***EDIT***

När man skall sätta in pengar på poker-klienten via Neteller, ska man verkligen ange sin säkerthetskod då?

Är det dem här tre fältet som ska fyllas i?

Belasta kortet med US$:

NETeller-konto:

Säkerhets-ID: ???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har precis clearat min bonus på Pokerloco, men nu uppstod ett litet problem!

Jag satt in pengarna med mitt vanliga Visa-kort, men nu när jag ska ta utt pengarna så finns det fyra alternativ, två stycken checkar, Neteller,Paypal.

 

Det står :"För att kunna göra uttag via Neteller måste du ha registrerat ditt Neteller konto via en insättning"

 

Kan jag sätta in en hundring från mitt Neteller-konto till Pokerloco och sedan ta ut resterande summa från Pokerloco?

 

undrar samma sak

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Det går inte att ta ut till banken vad jag vet så det klart bästa är att sätta in med netteller och sen ta ut samma väg.

 

Jag spelade in en $250 bonus för den behövde man 3000 PP. Jag körde mest bord med blinds på 0,15/0,25 cent och kan säga att det var ett ruskgt jobb att klara den men det gick i alla fall efter 40 dagar. Det borde i alla fall vara hyfsat lätt att klara 500 PP på 0,05/0,10 cents bord på 30 dagar, även om 0,25/0,50 eller liknande nog är att föredra.

 

För övrigt kändes raken ganska brutal på sidan och jag spelar inte där längre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det går inte att ta ut till banken vad jag vet så det klart bästa är att sätta in med netteller och sen ta ut samma väg.

 

Jag spelade in en $250 bonus för den behövde man 3000 PP. Jag körde mest bord med blinds på 0,15/0,25 cent och kan säga att det var ett ruskgt jobb att klara den men det gick i alla fall efter 40 dagar. Det borde i alla fall vara hyfsat lätt att klara 500 PP på 0,05/0,10 cents bord på 30 dagar, även om 0,25/0,50 eller liknande nog är att föredra.

 

För övrigt kändes raken ganska brutal på sidan och jag spelar inte där längre.

 

Om man inte har neteller då, och inte vill skaffa det? Kan man ta ut till sitt visa/mastercard då?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Visa/mastercard går inte att ta ut med på PokerLoco. Enda alternativen som finns för att ta ut är Netteller, Click2Pay, eller check. Checken kan du i och för sej ta med dej ner till banken men dom lär ju inte bli skitglada direkt på banken och du kommer antagligen få betala någon ganska kraftig avgift.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Visa/mastercard går inte att ta ut med på PokerLoco. Enda alternativen som finns för att ta ut är Netteller, Click2Pay, eller check. Checken kan du i och för sej ta med dej ner till banken men dom lär ju inte bli skitglada direkt på banken och du kommer antagligen få betala någon ganska kraftig avgift.

 

Tack.

Det var synd. Jag som hade tänkt få 70$ bonus och pokeroffice:shock: genom att sätta in 20$. Får väl vänta på att ladbrokes blir galna och ger bort fler bankroll booster bonusar:mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Fick nyligen ett nyhetsbrev från pokerloco, där dom fixat så man äntligen kan ta ut till VISA, testade även detta och gick smidigt och fort hade pengarna på mitt konto efter 2 dagar.

Man kan väl inte ta ut pengar till till MC från någon sida, eller kan man? vore värt i så fall på de sidor jag spelat på har det inte funkat, dock ett plus för PL att dom fixat med VISA uttag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...