nutcracker Postad 18 November , 2004 Rapport Postad 18 November , 2004 Någon som vet hur man går tillväga när man ska ta med mobilen till USA? Ska inte dit på semester utan jag ska flytta dit så jag undrar om man kan fixa något amerikanskt alternativ till kontantkort där borta eller man ska slopa att ta med sig mobilen dit helt och hållet? Citera
fsvoo Postad 18 November , 2004 Rapport Postad 18 November , 2004 Vad jag vet måste din mobil klara triple band för att fungera i näten där. I övrigt finns det ganska mycket bra kontantkort-liknande lösningar. Gratis minuter och ringtider värderar man högre då det kostar lika mkt att ta emot samtal som att ringa där så det fina argumentet "jag ringer inte så mkt" fungerar inte lika bra En grej till du kanske glömmer en spännings-converter eller ny laddare kan vara bra fast det köper du ju där Lycka till och ha så kul i USA! Citera
nutcracker Postad 18 November , 2004 Författare Rapport Postad 18 November , 2004 Tackar tackar Citera
Recommended Posts