Arooon Postad 13 April , 2006 Rapport Share Postad 13 April , 2006 Hej, jag köpte nyss en bärbar dator, Dell Latitude 610, som ska kunna komma upp i 1050X1400, när jag drar mätaren längst upp till höger kommer jag max upp i 1280 x 1024! Hur bär jag mig åt för att få ut max av min skärm? Måste jag installera någon speceill drivrutin eller hur går jag tillväga? Tack på förhand /Aron Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Henkeman Postad 13 April , 2006 Rapport Share Postad 13 April , 2006 Flyttar tråden till rätt forumdel. Du måste ha rätt drivrutiner för grafikkortet installerade, Dell har de säkert på sin hemsida om du söker på modellnamnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Arooon Postad 13 April , 2006 Författare Rapport Share Postad 13 April , 2006 Okej, tack så mycket, att det går fortare att få svar här än på sweclockers.se! Hur vet jag då vad jag har för grafikkort? (noll koll) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brant Postad 13 April , 2006 Rapport Share Postad 13 April , 2006 länk till dell.com Läs under "Graphics". Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BOGiS Postad 13 April , 2006 Rapport Share Postad 13 April , 2006 Hur vet jag då vad jag har för grafikkort? (noll koll) ser efter i tex "everest home" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts