Goose_strike Postad 13 April , 2006 Rapport Postad 13 April , 2006 Har hör en del om att Gus Hanssen spelat high stake yatzi, har någon någon aning om hur detta spelas. Jag har hör att det är som yatzi men med lite andra regler och men kan även beta. Citera
loka2 Postad 17 April , 2006 Rapport Postad 17 April , 2006 någon ting med flera bettingrundor är det i alla fall, annars ingen aning Citera
Goose_strike Postad 24 April , 2006 Författare Rapport Postad 24 April , 2006 ok ingen annan som har någon aning?? Citera
Waggho Postad 24 April , 2006 Rapport Postad 24 April , 2006 Jag undrar om det är nån som har räknat ut en optimal yatzystrategi. Borde ju finnas ett rätt beslut i varje situation. Menar du Yatzy? Det stavas Yatzee ibland också. Citera
loka2 Postad 25 April , 2006 Rapport Postad 25 April , 2006 Jag undrar om det är nån som har räknat ut en optimal yatzystrategi. Borde ju finnas ett rätt beslut i varje situation. Menar du Yatzy? Det stavas Yatzee ibland också. Det är det nog men att räkna ut oddsen för varje sak är ju inte så svårt men att optimera spelet borde vara bara att sätta dessa odds emot varandra eller??? Citera
Goose_strike Postad 25 April , 2006 Författare Rapport Postad 25 April , 2006 Det är ju Gus Hansen som spelade det. är det någon som vet om han har någon hemsida eller fan club sajt som man kan höra med??? Citera
marcus_marcus Postad 26 April , 2006 Rapport Postad 26 April , 2006 Skulle vara kul att räkna lite på det, men kan inte reglerna. Citera
poker_oscar Postad 26 April , 2006 Rapport Postad 26 April , 2006 Det är nog svårt att försörja sig på yatzy. Jag förmodar att det svänger en hel del. Citera
Recommended Posts