annikahok Postad 12 April , 2006 Rapport Share Postad 12 April , 2006 Var med i en frirulle med Mix Megapol!! Sjukt skoj. Har aldrig spelat så bra!! De är helt galna Åkte ut i slutet men var nära att kamma hem det!!Måste få sprida min glädje! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
inteillaalls Postad 12 April , 2006 Rapport Share Postad 12 April , 2006 Grattis Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pecks Postad 12 April , 2006 Rapport Share Postad 12 April , 2006 kul att det gick så bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fl0w Postad 12 April , 2006 Rapport Share Postad 12 April , 2006 Okej. Grattis? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 12 April , 2006 Rapport Share Postad 12 April , 2006 Var med i en frirulle med Mix Megapol!! Sjukt skoj. Har aldrig spelat så bra!! De är helt galna Åkte ut i slutet men var nära att kamma hem det!!Måste få sprida min glädje! med mix megapol??? när var hur? vad? whatta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skadast Postad 12 April , 2006 Rapport Share Postad 12 April , 2006 Paradispokern kanske? Måste få sprida min glädje! Kul att någon kan vara glad över att bara vara nära att kamma hem någonting. Kändes lite otippat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
maxxxx Postad 12 April , 2006 Rapport Share Postad 12 April , 2006 http://www.mixmegapol.com/ntligen_morgon/ParadisPokern_1991.aspx Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kornone Postad 12 April , 2006 Rapport Share Postad 12 April , 2006 dd Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skadast Postad 12 April , 2006 Rapport Share Postad 12 April , 2006 Jag hörde på programmet och de snackade om att lösenordet var "Solstol". Men jag kan inte komma ihåg om det var igår eller idag. Men du kan ju testa. EDIT: dd Jaha... vad var det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cOP Postad 12 April , 2006 Rapport Share Postad 12 April , 2006 Solstol va inte idag iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kornone Postad 12 April , 2006 Rapport Share Postad 12 April , 2006 Jag tror att jag gjort mig förtjänt av koden efter att ha suttit i 3 timmar med hemsk musik och väntat på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cOP Postad 12 April , 2006 Rapport Share Postad 12 April , 2006 Tror bara dom säger den i morronpasset tyvärr, och jag har också missat idag....Ingen som vill tipsa? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EL_FishkO Postad 12 April , 2006 Rapport Share Postad 12 April , 2006 vad är dagens kod? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
annikahok Postad 18 April , 2006 Författare Rapport Share Postad 18 April , 2006 Jag lyssnade i morse och hörde att dagens kod är PALM! Simma lugnt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kape Postad 19 April , 2006 Rapport Share Postad 19 April , 2006 Någon som lyssnat och kan skriva in vad dagens kod är? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snusarn Postad 19 April , 2006 Rapport Share Postad 19 April , 2006 Hur länge håller de här på? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Freddie Postad 19 April , 2006 Rapport Share Postad 19 April , 2006 Månaden ut, någon som vet koden ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skadast Postad 19 April , 2006 Rapport Share Postad 19 April , 2006 Så irriterande att ha hört lösen, men inte komma ihåg det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Freddie Postad 19 April , 2006 Rapport Share Postad 19 April , 2006 manet, men kanske lite sent Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skadast Postad 19 April , 2006 Rapport Share Postad 19 April , 2006 Just ja! Hann iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pellesvanshård Postad 19 April , 2006 Rapport Share Postad 19 April , 2006 Min polare, vann den för 2 veckor sen. Han fick fira det med att bränna 50 000:- på 5 tim. Det va ju iofs en torsdag då försvinner ju nöjet lite när alla som han bjöd med ska jobba dagen efter osv. Så nu fick jag sagt det oxå, kände mig tvungen bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zidde Postad 20 April , 2006 Rapport Share Postad 20 April , 2006 Någon som vet dagens kod? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RenRob Postad 20 April , 2006 Rapport Share Postad 20 April , 2006 haj Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
annikahok Postad 21 April , 2006 Författare Rapport Share Postad 21 April , 2006 Hörde att dagens lösenord är "lagun". Spelade igårkväll, det var sjukt många deltagere! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 21 April , 2006 Rapport Share Postad 21 April , 2006 Hörde att dagens lösenord är "lagun". Spelade igårkväll, det var sjukt många deltagere! Ska inte Paradises PR-byrå ge fan i att spela de egna satelliterna? Ett annat tips för spamning: "Sjukt många deltagare" är inget som säljer, då är det inget övervärde. "Sjukt få spelare" hade varit bättre att skriva, så att värdet av att anmäla sig hade varit högt. Du kanske kan få Nisse Trähatt "på stan" att göra helikoptern över att spela en gratistävling med tusentals deltagare, men alla här på forumet är bättre insatta än så, vi vet att det finns frirullar på precis alla sajter, en hel del med kanske 40-50 deltagare och en hygglig prispool/gubbe. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts