Gå till innehåll

100% Påskreload-bonus på Sportingbet - upp till $600!


ParadiseEric

Recommended Posts

100% Påskreload-bonus på Sportingbet!

 

Reloaden finns med tre olika nivåer - du väljer vilken du vill satsa på!

 

Nivå 1

 

100 % på insättning, max $150

 

För att cleara Nivå 1 bonus = 2500 raked hands (oavsett nivå) senast 30 dagar efter insättningen.

 

Nivå 2

 

100 % på insättning, max $ 300

 

För att cleara Nivå 2 bonus = 5000 raked hands (oavsett nivå) senast 30 dagar efter insättningen.

 

Nivå 3

 

100 % på insättning, max $ 600

 

För att cleara Nivå 3 bonus = 10 000 raked hands (oavsett nivå) senast 30 dagar efter insättningen.

 

Raked hand räknas när:

 

Om det tas rake i handen och du bidragit till den genom minst small blind eller big blind och floppen har setts, så räknas det som en raked hand.

 

Potten måste vara minst $1 eller högre.

 

Hur gör jag?

 

1. Sätt in valfritt belopp senast 17/4

 

2. Spela ihop 2500/5000/10 000 raked hands efter din gjorda insättning.

 

3. Skickar sedan ett mail till kundtjanst@sportingbet.com och anger:

 

a) PåskReload 100% i ämnesraden

 

b) Ditt Sportingbet användarnamn.

 

c) Din email som du angav vid registreringen hos Sportingbet

 

d) Datum och tid för din reload-insättning, du hittar det under "mitt spelkonto"

 

e) Nivå 1, 2 eller 3

 

Du kommer då att få din reload bonus inom 24 timmar efter din begäran.

 

Endast en reloadbonus per kund är tillåten.

 

OBS!

 

Bonusen kan ej kombineras med vår April-specialare som finns på PF.nu och gäller endast svenskregistrerade kunder.

 

Om du spelar för att få Aprilspecialaren måste du först spela 5000 raked hands som den kräver och sedan starta på denna reload. Alternativt frånsäger du dig bonusen för Aprilspecialaren - gör en insättning och dina raked hands räknas från din nya insättning.

 

Hoppas jag varit tydlig men givetvis tar jag emot eventuella frågor kring erbjudandet i den här tråden.

 

Glad pokerpåsk! :D

 

Mvh Sportingbet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul med mer grejjer. Jag undrar om det går att designa om clearingsystemet lite. Jag spelar 7CS där potterna ofta blir väldigt stora så det borde generera hyfsat med rake till SB men det är grymt svårt att multitabla eftersom man måste vara så uppmärksam på motspelarnas dörrkort. detta gör att det blir grymt segt att clear bonusen som den nu är designad. När jag spelade holdem spelade jag 3-4 bord. nu spelar jag 1-2. jag vet inte om det går. bara en tanke....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul med mer grejjer. Jag undrar om det går att designa om clearingsystemet lite. Jag spelar 7CS där potterna ofta blir väldigt stora så det borde generera hyfsat med rake till SB men det är grymt svårt att multitabla eftersom man måste vara så uppmärksam på motspelarnas dörrkort. detta gör att det blir grymt segt att clear bonusen som den nu är designad. När jag spelade holdem spelade jag 3-4 bord. nu spelar jag 1-2. jag vet inte om det går. bara en tanke....

 

Tack för synpunkten - men tyvärr går det inte att göra på något annat sätt än detta i dagsläget.

 

Mvh Sportingbet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan jag göra så här:

 

1. stoppa in $600 för påskbonusen

2. Lira färdigt mina 5000 händer för April bonusen

3. Ta ut pengarna som överstiger $600 på kontot

4. Lira 10,000 händer för påskbonusen

5. Få $600 på kontot?

 

Nej - du måste spela färdigt Aprilspecialaren först, sedan sätta in pengar och börja räkna raked hands för Påskreloaden.

 

Mvh Sportingbet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan jag göra så här:

 

1. stoppa in $600 för påskbonusen

2. Lira färdigt mina 5000 händer för April bonusen

3. Ta ut pengarna som överstiger $600 på kontot

4. Lira 10,000 händer för påskbonusen

5. Få $600 på kontot?

 

Nej - du måste spela färdigt Aprilspecialaren först, sedan sätta in pengar och börja räkna raked hands för Påskreloaden.

 

Mvh Sportingbet

 

Jahopp,

 

funkar det som så att:

jag kan lira färdigt bonusen för April,

ta ut $600,

stoppa in igen för påskbonusen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan jag göra så här:

 

1. stoppa in $600 för påskbonusen

2. Lira färdigt mina 5000 händer för April bonusen

3. Ta ut pengarna som överstiger $600 på kontot

4. Lira 10,000 händer för påskbonusen

5. Få $600 på kontot?

 

Nej - du måste spela färdigt Aprilspecialaren först, sedan sätta in pengar och börja räkna raked hands för Påskreloaden.

 

Mvh Sportingbet

 

Jahopp,

 

funkar det som så att:

jag kan lira färdigt bonusen för April,

ta ut $600,

stoppa in igen för påskbonusen?

 

 

Ja - visst kan du göra så.

 

Mvh Sportingbet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hur länge gäller reloaden? har nämligen inte gjort signup bonusen, måste jag omsätta den om jag inte signar genom pf.nu ( glömde trycka på länken då jag signade) om jag måste de ändå ränas de jag omsätter då jag kör reload bonusen?

 

en annan fråga om jag lägger mig i bb lr sb kan jag få en raked hand då?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hur länge gäller reloaden? har nämligen inte gjort signup bonusen, måste jag omsätta den om jag inte signar genom pf.nu ( glömde trycka på länken då jag signade) om jag måste de ändå ränas de jag omsätter då jag kör reload bonusen?

 

en annan fråga om jag lägger mig i bb lr sb kan jag få en raked hand då?

 

Sista datum för insättning är 17 april.

 

Mvh Sportingbet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hur länge gäller reloaden? har nämligen inte gjort signup bonusen, måste jag omsätta den om jag inte signar genom pf.nu ( glömde trycka på länken då jag signade) om jag måste de ändå ränas de jag omsätter då jag kör reload bonusen?

 

en annan fråga om jag lägger mig i bb lr sb kan jag få en raked hand då?

 

Sista datum för insättning är 17 april.

 

Mvh Sportingbet

ok, de andra frågorna då?
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hur länge gäller reloaden? har nämligen inte gjort signup bonusen, måste jag omsätta den om jag inte signar genom pf.nu ( glömde trycka på länken då jag signade) om jag måste de ändå ränas de jag omsätter då jag kör reload bonusen?

 

en annan fråga om jag lägger mig i bb lr sb kan jag få en raked hand då?

 

Sista datum för insättning är 17 april.

 

Mvh Sportingbet

ok, de andra frågorna då?

 

Du måste göra klart sign-up bonusen först innan du kan göra reloaden. Du kan inte använda en och samma insättning till båda bonusbeloppen.

 

Mvh Sportingbet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

Verkar som att jag har hamnat i ett momment 22. Nu får du hjälpa mig att reda ut vad som gäller sportingbet.

 

För tillfället har jag ca:4500 raked avklarade mot Aprilspecialaren (vet dock ej säkert eftersom jag inte fått svar på mina mejl). Problemet är dock att jag inte har pengar kvar på kontot, eftersom jag bustat lite. Hursomhelst, tänkte jag sätta in mer pengar för att avsluta de 5000 händerna för Aprilspecialaren, men detta betyder ju samtidigt att jag avvsäger mig möjligheten att spela mot den nya bonusen, eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vill bara kolla en grej:

 

Jag har gjort sign-up bonusen men är inte klar med omsättningskraven. Kan jag nu göra en insättning för reload bonusen och samtidigt bli klar med omsättningskraven från förra bonusen och slå två flugor i en smäll så att säga?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

Verkar som att jag har hamnat i ett momment 22. Nu får du hjälpa mig att reda ut vad som gäller sportingbet.

 

För tillfället har jag ca:4500 raked avklarade mot Aprilspecialaren (vet dock ej säkert eftersom jag inte fått svar på mina mejl). Problemet är dock att jag inte har pengar kvar på kontot, eftersom jag bustat lite. Hursomhelst, tänkte jag sätta in mer pengar för att avsluta de 5000 händerna för Aprilspecialaren, men detta betyder ju samtidigt att jag avvsäger mig möjligheten att spela mot den nya bonusen, eller?

 

Du får:

 

1. Sätta in pengar för att klara av de sista 500 raked hands som krävs för Aprilspecialaren och sedan göra en ny insättning för att starta på reloaden.

 

2. Avsäga dig Aprilspecialaren, gör en insättning och startar direkt på reloaden.

 

Mvh Sportingbet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan man göra en insättning på $600, sen upptäcka att man inte hinner spela mer än 5000 händer och få $300 i bonus, eller blir man helt utan då?

 

Givetvis får man då bonusen på $300! :D

 

Man blir inte "straffad" utan får den bonus som man når upp till inom 30 dagar.

 

Vi har gjort detta för att det ska finnas erbjudande för spelare på olika nivåer.

 

Mvh Sportingbet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vill bara kolla en grej:

 

Jag har gjort sign-up bonusen men är inte klar med omsättningskraven. Kan jag nu göra en insättning för reload bonusen och samtidigt bli klar med omsättningskraven från förra bonusen och slå två flugor i en smäll så att säga?

 

Hej,

 

Ja, det går bra. Reloadbonusen kräver ingen omsättning när den är klar och när du spelar för den så får du samtidigt omsättning på din sign-up bonus.

 

Bra va? ;)

 

Mvh Sportingbet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...