ParadiseEric Postad 11 April , 2006 Rapport Postad 11 April , 2006 Sportingbet startar Live-chat! Nu erbjuder Sportingbet Live-chat direkt med den svenska kundtjänsten. Du hittar denna chat på den svenska hemsidan en bit ner till vänster. Den kommer att vara öppen på vardagar och när vår personal är på plats så kan du chatta och ställa frågor direkt. Om det just då inte skulle finnas någon operatör på plats så kommer du istället kunna välja att lämna ett meddelande som skickas direkt till kundtjänsten. Mvh Sportingbet Citera
guldfisk Postad 11 April , 2006 Rapport Postad 11 April , 2006 Kommer de kunna meddela antalet raked händer för April och dyligt så du slipper få pm om det? Citera
ParadiseEric Postad 11 April , 2006 Författare Rapport Postad 11 April , 2006 Kommer de kunna meddela antalet raked händer för April och dyligt så du slipper få pm om det? Japp - det kommer de kunna stå till tjänst med! Mvh Sportingbet Citera
guldfisk Postad 12 April , 2006 Rapport Postad 12 April , 2006 Provade live-supporten, kom till den engelska.. De hade inte hört talas om en svensk live-support. 1. Hur får jag tag i den svenska live-supporten? 2. Ni kanske skall meddela resten av organisationen att ni existerar.. Citera
ponttuss Postad 12 April , 2006 Rapport Postad 12 April , 2006 Jag provade svenska live-supporten igår, fungerade hur bra som helst, förvisso spelar det mig ingen roll vilket språk det är på, men det är ju ingen nackdel med svensk support. EDIT: 1. Hur får jag tag i den svenska live-supporten? Det går bara att nå den svenska supprten via svenska hemsidan, går du via pokerklienten kommer du till den internationella, så har jag förstått det iaf. Citera
ParadiseEric Postad 12 April , 2006 Författare Rapport Postad 12 April , 2006 Det går bara att nå den svenska supprten via svenska hemsidan, går du via pokerklienten kommer du till den internationella, så har jag förstått det iaf. Korrekt! Citera
Recommended Posts