Gå till innehåll

Hey Poker - Sign-Up 100% up to €200


Oddish

Recommended Posts

* Inga externa affe-länkar, tack! - QoS *

 

Trevlig bonus tänkte jag och signade upp. Dock har de varit väldigt sluga med rake-gränsen, vilket gör att jag nog tar mina pengar och drar. På heypoker.com står följande att läsa:

A: 1 VIP-point is rewarded for every hand you have been dealt cards in that has been raked with more than €0.30, regardless if you have put money into the pot or not

Men när man loggat in på sitt konto och ska kolla VIP-saldot så får man se detta:

We reward our loyal players with 1 VIP-point for every raked pot they play (over €0.31 in rake).

Man tror lätt att bonusen är lättare att cleara än den faktiskt är. :roll: Eftersom raken tas i steg om €0.5 så blir ju gränsen €0.35 istället för €0.3, eller runt 16% högre om man så vill. Lägg därtill det faktum att de varit smarta nog att köra med 8-bord på NL istället för 10 vilket gör det ännu svårare att nå upp till rake-gränsen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

onödigt att länka till BW.

Mmm jo precis, eftersom det var en BW-specifik bonus så var det ju jättetokigt att länka till BW. :roll:

 

Samma bonusvillkor om man signar upp med pf.nu. Plus att man får fina erbjudanden i deras Vip-shop varje månad om man signar via forumet samt har chans till bonuspris i forumturneringarna. Så ja, onödigt att länka till BW då det blir en sämre deal för spelaren att signa upp via dom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

[...] Så ja, onödigt att länka till BW då det blir en sämre deal för spelaren att signa upp via dom.

Faktum kvarstår. Det är en annan bonus, så länken är högst relevant.

 

Det faktum som kvarstår är att du inte vet vad du pratar om. Det gör ju iofs inte så mycket... Man bör ta dessa exclusiva erbjudanden som BW och liknande kommer med med(<- kan man skriva så?) en nypa salt. Det betyder inte att dom är bättre än någon annans. Själv skulle jag inte röra BW's länkar med tång. PF har i regel fina erbjudanden så det kan ju vara en idé att kolla där först när du hittat en ny sida.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...