MacDaddy Postad 9 April , 2006 Rapport Postad 9 April , 2006 Testade partypoker men de va för loosa o man blev bara utdragen hela tiden. Så testa jag prima men där va det alldeles för tight så det går inte heller. -Jag letar efter ngt mellanting. Tilläggas kan göra är att jag nu testar 10manna o spelar lowlimit FL * En tråd räcker - QoS * Citera
MacDaddy Postad 9 April , 2006 Författare Rapport Postad 9 April , 2006 Visst men jag känner mig inte komfortabel med blinds över 0,5/1$ o på tight ass B2B så ä det nog svårt o nå upp till 6E som krävs för en rakad hand. Citera
ayecappy Postad 9 April , 2006 Rapport Postad 9 April , 2006 jamen spela 6-max då så får du det bästa av båda världarna precis som du vill Citera
tnek Postad 9 April , 2006 Rapport Postad 9 April , 2006 Visst men jag känner mig inte komfortabel med blinds över 0,5/1$ o på tight ass B2B så ä det nog svårt o nå upp till 6E som krävs för en rakad hand. Har för mig det är €7 som behövs för vip-poäng på €0,5/€1, och €10 i potten på högre nivåer. Brukar väldigt sällan sitta folk på 0,5/1-borden på b2b, antingen är det micro eller 1/2. Citera
LaktosBob Postad 9 April , 2006 Rapport Postad 9 April , 2006 Visst men jag känner mig inte komfortabel med blinds över 0,5/1$ o på tight ass B2B så ä det nog svårt o nå upp till 6E som krävs för en rakad hand. 10 € på fixed och 7 på NL Citera
Gyre Postad 9 April , 2006 Rapport Postad 9 April , 2006 Testade partypoker men de va för loosa o man blev bara utdragen hela tiden. Det är precis vad du vill. Kanske inte bli utdragen med möta dåliga (lösa) spelare. Citera
MacDaddy Postad 10 April , 2006 Författare Rapport Postad 10 April , 2006 Testade partypoker men de va för loosa o man blev bara utdragen hela tiden. Det är precis vad du vill. Kanske inte bli utdragen med möta dåliga (lösa) spelare. Jo men där blev jag ALLTID utdragen oxå. På ladbrookes där jag spelar nu så vinner jag med AA mot 3ppl oftast. Men trafiken där är inte så stor. Citera
Gyre Postad 10 April , 2006 Rapport Postad 10 April , 2006 Kan lova att sidan inte har något att göra med om du vinner med AA mot 3 spelare eller inte. Citera
ThePunk Postad 10 April , 2006 Rapport Postad 10 April , 2006 Visst men jag känner mig inte komfortabel med blinds över 0,5/1$ o på tight ass B2B så ä det nog svårt o nå upp till 6E som krävs för en rakad hand. 10 € på fixed och 7 på NL €7 på fixed upp till 0.5/1 Citera
Recommended Posts