henke_aik Postad 9 April , 2006 Rapport Share Postad 9 April , 2006 Jag ska börja spela på en sida till och det står mellan PokerStars och PartyPoker. Jag vill veta vilken sida av dom ni tycker är bäst??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matteprof Postad 9 April , 2006 Rapport Share Postad 9 April , 2006 Personligen föredrar jag Pokerstars som har den bästa programvaran enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Uppenberg Postad 9 April , 2006 Rapport Share Postad 9 April , 2006 Jag ska börja spela på en sida till och det står mellan PokerStars och PartyPoker. Jag vill veta vilken sida av dom ni tycker är bäst??? Har inte spelat på stars men om du vill betala skatt så är det väl dit du ska, men har hört mycket bra saker om stars (de har de bästa turneringarna enligt många) också ska du spela turneringar så ska du ta pokerstars annars skulle jag ta party party har bästa klienten enligt mig lätt motstånd och väldigt bra bonusar (om du hade tänkt sätta in 500$) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jozoa Postad 9 April , 2006 Rapport Share Postad 9 April , 2006 Har inte spelat på PokerStars så det kommer spegla min rekomendation... PartyPoker är den mest överlägsa klient som jag har lirat på. Flest spelare som dessutom inte håller jättehög klass, bra programvara m.m. Så jag skulle gå till Party Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
darvartagan Postad 9 April , 2006 Rapport Share Postad 9 April , 2006 Jag spelar på både stars och partypoker.. bägge sajterna är väldigt bra tycker jag.. men om jag skulle vara tvungen att välja en av dessa skulle det nog bli partypoker.. Men spela på båda två så går du ju inte miste om ngn av dom Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lfx Postad 9 April , 2006 Rapport Share Postad 9 April , 2006 Partypoker helt klart. Jag ogillar Stars klient skarpt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pokerstar Postad 9 April , 2006 Rapport Share Postad 9 April , 2006 ,in röst går till stars, klienten äger PP Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pokerstar Postad 9 April , 2006 Rapport Share Postad 9 April , 2006 min röst går till stars, klienten äger PP Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hansolo Postad 9 April , 2006 Rapport Share Postad 9 April , 2006 överlägset pokerstars, läge för en poll kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
badtorsker Postad 9 April , 2006 Rapport Share Postad 9 April , 2006 IMO är Pokerstars helt överlägsna Party när det gäller turneringar,cashgames blir det nog jämnare,men min röst går ändå till Pokerstars Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
J0urneyMan Postad 9 April , 2006 Rapport Share Postad 9 April , 2006 Spelat på bägge. Jag håller med de som tycker du ska köra stars om du ska lira turneringar, annars är party ett bättre val. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigFloppy Postad 9 April , 2006 Rapport Share Postad 9 April , 2006 Party vs. Pokerstars? Ingen av de jag föredrar Ultimatebet. Där har ni den bästa klienten med de roligaste turneringarna samt utbud av cashgames Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Prizonic Postad 9 April , 2006 Rapport Share Postad 9 April , 2006 Jag föredrar Partypoker framför Pokerstars. Pokerstars klient är så otroligt ful och plottrig. Tycker inte att MTTutbudet är något att hänga i granen för heller, inte de tider jag spelar iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rickie Postad 9 April , 2006 Rapport Share Postad 9 April , 2006 En stor fördel med Party är att det förmodligen är skattefritt att spela där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ESeaYour Postad 9 April , 2006 Rapport Share Postad 9 April , 2006 Party vs. Pokerstars? Ingen av de jag föredrar Ultimatebet. Där har ni den bästa klienten med de roligaste turneringarna samt utbud av cashgames Hur blir turneringarna "roligare" på UB? Aldrig spelat där, så enlighten me pls ;] Alla pokerrum har för övrigt utbud av cashgames. Heh. PP har det största. Välj Party Poker imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fl0w Postad 9 April , 2006 Rapport Share Postad 9 April , 2006 Jag föredrar att spela på stars klient men tack vare större utbud håller jag mig oftast till party. Stars turneringar är trevligare, men jag håller med om att det är dåligt utbud av lämpliga buyin (=ganska lågt) då jag oftast spelar, där är partys utbud faktiskt bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XarsioN Postad 9 April , 2006 Rapport Share Postad 9 April , 2006 Föredrar Partypoker. Tycker många snackar om att stars klient är fin på alla sätt och vis men jag tycker den är riktigt ful. En av de fulare faktist. Dessutom tycker jag det är röriga menyer på Pokerstars. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 9 April , 2006 Rapport Share Postad 9 April , 2006 Eftersom stars inte är skattefritt förstår jag inte varför man ska spela där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 10 April , 2006 Rapport Share Postad 10 April , 2006 "det är kul att betala skatt", repeat after me Djens... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blado Postad 10 April , 2006 Rapport Share Postad 10 April , 2006 partys turneringar efter uppdateringen är ett skämt, inte ens spelbart. turrarna som kostar 215+ är spelbara men dom andra.... urk! Stars har ganska sköna turrar man jag ogillar klienten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 10 April , 2006 Rapport Share Postad 10 April , 2006 partys turneringar efter uppdateringen är ett skämt, inte ens spelbart. turrarna som kostar 215+ är spelbara men dom andra.... urk! Varför skulle en i övrigt frisk människa vilja spela MTT? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hakflem Postad 10 April , 2006 Rapport Share Postad 10 April , 2006 partys turneringar efter uppdateringen är ett skämt, inte ens spelbart. turrarna som kostar 215+ är spelbara men dom andra.... urk! Varför skulle en i övrigt frisk människa vilja spela MTT? Kul att klonka? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ovuca Postad 10 April , 2006 Rapport Share Postad 10 April , 2006 Jag rekomenderar Pokerstars Föresten Stars har väl EU licens nu också? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zyr Postad 10 April , 2006 Rapport Share Postad 10 April , 2006 spela på stars utan rakeback=självmord ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
garden_state Postad 10 April , 2006 Rapport Share Postad 10 April , 2006 Stars klient är nåt a det värre som finns på denna planet, party väljer jag, 100%. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts