Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 56
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Jag ska börja spela på en sida till och det står mellan PokerStars och PartyPoker.

Jag vill veta vilken sida av dom ni tycker är bäst???

Har inte spelat på stars men om du vill betala skatt så är det väl dit du ska, men har hört mycket bra saker om stars (de har de bästa turneringarna enligt många) också ska du spela turneringar så ska du ta pokerstars annars skulle jag ta party

party har bästa klienten enligt mig lätt motstånd och väldigt bra bonusar (om du hade tänkt sätta in 500$)

Postad

Har inte spelat på PokerStars så det kommer spegla min rekomendation...

PartyPoker är den mest överlägsa klient som jag har lirat på. Flest spelare som dessutom inte håller jättehög klass, bra programvara m.m.

Så jag skulle gå till Party :D

Postad

Jag spelar på både stars och partypoker.. bägge sajterna är väldigt bra tycker jag.. men om jag skulle vara tvungen att välja en av dessa skulle det nog bli partypoker..

Men spela på båda två så går du ju inte miste om ngn av dom

Postad

Jag föredrar Partypoker framför Pokerstars. Pokerstars klient är så otroligt ful och plottrig. Tycker inte att MTTutbudet är något att hänga i granen för heller, inte de tider jag spelar iaf.

Postad
Party vs. Pokerstars? Ingen av de jag föredrar Ultimatebet. Där har ni den bästa klienten med de roligaste turneringarna samt utbud av cashgames

Hur blir turneringarna "roligare" på UB? Aldrig spelat där, så enlighten me pls ;]

Alla pokerrum har för övrigt utbud av cashgames. Heh. PP har det största.

Välj Party Poker imo.

Postad

Jag föredrar att spela på stars klient men tack vare större utbud håller jag mig oftast till party. Stars turneringar är trevligare, men jag håller med om att det är dåligt utbud av lämpliga buyin (=ganska lågt) då jag oftast spelar, där är partys utbud faktiskt bättre.

Postad

Föredrar Partypoker. Tycker många snackar om att stars klient är fin på alla sätt och vis men jag tycker den är riktigt ful. En av de fulare faktist.

Dessutom tycker jag det är röriga menyer på Pokerstars.

Postad

partys turneringar efter uppdateringen är ett skämt, inte ens spelbart. turrarna som kostar 215+ är spelbara men dom andra.... urk! Stars har ganska sköna turrar man jag ogillar klienten

Postad
partys turneringar efter uppdateringen är ett skämt, inte ens spelbart. turrarna som kostar 215+ är spelbara men dom andra.... urk!

Varför skulle en i övrigt frisk människa vilja spela MTT?

Postad
partys turneringar efter uppdateringen är ett skämt, inte ens spelbart. turrarna som kostar 215+ är spelbara men dom andra.... urk!

Varför skulle en i övrigt frisk människa vilja spela MTT?

Kul att klonka?