Zebbe Postad 9 April , 2006 Rapport Postad 9 April , 2006 Japp, beginners-borden på PartyPoker var visst inte öppna för alltid, så nu sitter jag med en BR på ca $95 (satte aldrig in nåt själv till o börja med) och undrar vad jag ska hitta på. Lägsta nivåerna ligger ju på 0.5/1 i FL och 0.10/0.25 NL. Innan spelade jag på 0.02/0.04 eller 0.05/0.10 NL. Dags att casha ut och hitta en annan sida kanske? Citera
Reaper Postad 9 April , 2006 Rapport Postad 9 April , 2006 Beror väl på hur pass mkt värde $95 har för dig. Annars kan du gått skotta NL25 då motståndet knappast är så mycket bättre. Eller kanske prova lite $5+1 SnG för pengarna. Om inte.. casha ut Citera
jozoa Postad 9 April , 2006 Rapport Postad 9 April , 2006 Om du är en hyfsat skicklig turneringsspelare så skulle jag sätta mig och skotta SNG $5+1. Om du å andra sidan tillhör cashgenerationen så är NL25 mer aktuellt. Mycket ligger i det Reaper tidigare sa; "Beror väl på hur pass mkt värde $95 har för dig." Citera
Zebbe Postad 9 April , 2006 Författare Rapport Postad 9 April , 2006 Beror väl på hur pass mkt värde $95 har för dig.Ja, utan någon egentlig egen inkomst att tala om skulle jag inte kalla det smågrus i alla fall. Citera
Myssion Postad 9 April , 2006 Rapport Postad 9 April , 2006 Om du inte vill riskera att losa pengarna så är det bara att casha ut och sätta in på en annan sida. Om du är villig att skotta lite (och därmed riskera att losa allt) så är det ju bara att köra igång på NL25 eller kanske Steps-turneringarna. Citera
pokerstar Postad 9 April , 2006 Rapport Postad 9 April , 2006 nej det finns beginners bord på party med! finns 0.05/0.10 i rullisten till vänster står det "beginners" kolla det! Citera
chievo85 Postad 9 April , 2006 Rapport Postad 9 April , 2006 nej det finns beginners bord på party med!finns 0.05/0.10 i rullisten till vänster står det "beginners" kolla det! ja det vet han nog eftersom han lirat på dom såpass länge att han inte får det längre Citera
Recommended Posts