sankento Postad 8 April , 2006 Rapport Postad 8 April , 2006 Handen kommer från ett CG på Expekt .20 .10 FI UTG limpar HERO (20$) LP limpar 9 T FI1 (26$) knappen höjer till 1$ SB (6$) och BB (18$) synar HERO synar Floppen: 7 8 9 SB höjer all-in 5$ BB fold HERO? Känns svårt att lägga den handen, men det jag funderade över var om jag skulle syna eller försöka höja ut FI1 ? Jag väljer att höja 5$ till 10$ <---- dumt spelat? FI1 höjer all-in och det är bara att syna? Citera
ampixo Postad 8 April , 2006 Rapport Postad 8 April , 2006 Läs tråden om hur man postar en HH är du vänlig. Förstår ingenting utav denna. Citera
larsdissler Postad 8 April , 2006 Rapport Postad 8 April , 2006 Jag tycker också att du ska in med keramiken.. Jag skulle tro att Fi1 har ett överpar. Med lite otur har han floppat ett set. Men jag skulle som sagt tro på ett överpar. Och då borde du ha odds till att syna. Skulle du ha otur och han har set eller TT/JJ så får du hoppas på lite tur. sätt han på QQ och syna med ett leende Citera
brut Postad 8 April , 2006 Rapport Postad 8 April , 2006 Du har för bra pottodds för att ens fundera på en fold Citera
sankento Postad 8 April , 2006 Författare Rapport Postad 8 April , 2006 Det jag funderar mest över är min rasie... tycker ni det är dumt att försöka höja ut FI i det läget? Citera
Recommended Posts