Gå till innehåll

_petter grindar ihop till en Brietling!


_petter

Recommended Posts

Hej alla poker lirare . ja heter petter är 18 år . ska försöka grinda ihop 150 - 200 vip per dag. jag kmr lira 3 h per dag ungefär . så de kmr ta ett 1 år ungefär o fixa klockan om de går som ja tänkt . startar me 500 E på heypoker, kmr lira mest fixed 0.25 - 0.50 .

önska mej lycka till! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej alla poker lirare . ja heter petter är 18 år . ska försöka grinda ihop 150 - 200 vip per dag. jag kmr lira 3 h per dag ungefär . så de kmr ta ett 1 år ungefär o fixa klockan om de går som ja tänkt . startar me 500 E på heypoker, kmr lira mest fixed 0.25 - 0.50 .

önska mej lycka till! :D

 

Du kan ju omöjligen få ens en enda VIP på FL0.25/0.5.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej alla poker lirare . ja heter petter är 18 år . ska försöka grinda ihop 150 - 200 vip per dag. jag kmr lira 3 h per dag ungefär . så de kmr ta ett 1 år ungefär o fixa klockan om de går som ja tänkt . startar me 500 E på heypoker, kmr lira mest fixed 0.25 - 0.50 .

önska mej lycka till! :D

 

Du kan ju omöjligen få ens en enda VIP på FL0.25/0.5.

 

Jodå lite vip blire allt ,, brukar lira 3 bord när ja spelar .

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du lyckas med detta är det MKT MKT imponerande! Skulle aldrig orka grinda så lågt, inte när man vet att det är 110 000 VIP till målet (den billiga modellen) :P

 

GL!!

60k VIP till billiga. Men annars har ju 24hPoker ett schysst flygplan man kan sikta på också ifall man orkar..
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade du tänkt grinda fl 0,25-0,5 i ett år utan att avancera i nivå? Under ett årstid måste du ju kunna avancera i nivå och därmed i antalet VIP/h.

hej . självklart inte .. kmr gå upp till Fl 0.50 1 E när ja har br på 1000 E .

kan säga att ja bara lirat in 67 vip hittils , men de blir nog inget mer lir idag ska te en polare snart och ta ett par kalla :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade du tänkt grinda fl 0,25-0,5 i ett år utan att avancera i nivå? Under ett årstid måste du ju kunna avancera i nivå och därmed i antalet VIP/h.

hej . självklart inte .. kmr gå upp till Fl 0.50 1 E när ja har br på 1000 E .

kan säga att ja bara lirat in 67 vip hittils , men de blir nog inget mer lir idag ska te en polare snart och ta ett par kalla :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bonushora istället. Då får du in cash som du kan _köpa_ en Breitling för om du vill. Men du kan även köpa annat. :) Jag lovar att du tjänar mer än vad en Breitling kostar om du bonushorar 3 timmar om dagen i ett år.

 

På Hey kan man bonushora samtidigt som man samlar VIP. Lär väl åtminstone kunna rulla in €1k i bonusar när de släpper sina reloads.

 

Dock är det starkt att ha ett 1-års mål att grinda efter! =) GL.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

×
×
  • Skapa nytt...